۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۱
طرح‌های سرمایه‌گذاری در همدان گرفتار رفتار سلیقه‌ای بانک‌ها شده است
فرماندار همدان:

طرح‌های سرمایه‌گذاری در همدان گرفتار رفتار سلیقه‌ای بانک‌ها شده است

همدان - فرماندار همدان بابیان اینکه طرح‌های سرمایه‌گذاری در همدان گرفتار رفتار سلیقه‌ای بانک‌ها شده است، گفت: مدیران بانک‌ها دلسوزی لازم برای راه افتادن کارهای زمین مانده در همدان را ندارند.

به گزارش بازار؛ مسلم مخفی در جلسه بررسی طرح‌های مهم و اثرگذار همدان با بیان اینکه سرمایه‌گذاری در همدان طبق معمول گرفتار بانک‌هاست، افزود: چند طرح خوب گردشگری، کشاورزی و خدماتی در همدان در حال حاضر گرفتار رفتار سلیقه‌ای بانک‌ها شده و همچنان به سرانجام نرسیده است.

وی گفت: به عنوان نمونه دو مجتمع همزمان در همدان و یکی از استان‌های همجوار کلنگ خورده، در حالی که در آن استان شاهد اتمام کار هستیم اما در همدان هنوز در خان اول اعطای تسهیلات گیر کرده است.

فرماندار شهرستان همدان یادآور شد: سپرده‌گذاری در همدان از دیدگاه بانک خوب است اما نمی‌دانم چرا بانک‌ها این پول‌ها را برای تسهیلات خرج نمی‌کنند؟

وی با بیان اینکه در شرایطی قرار داریم که سرمایه‌گذاران وقتی اسم بانک را می‌شنوند پشیمان می‌شوند، یادآور شد: به نظر می‌رسد یکی از مشکلات این است که مدیران بانک‌ها اهتمام و دلسوزی لازم برای راه افتادن کارهای زمین مانده در همدان را ندارند.

مخفی عنوان کرد: متاسفانه کاری که به راحتی با سرمایه نه چندان زیادی منجر به اشتغال در همدان می‌شود با کفش آهنی هم به نتیجه نمی‌رسد.

وی عنوان کرد: حرف‌ها، نامه‌ها و بخشنامه‌ها گویا به بانک‌ها نمی‌رسد یا اراده‌ای برای راه‌اندازی کار مردم نیست.

فرماندار همدان به اهلیت و توانمندی سرمایه‌گذاران نیز اشاره کرد و گفت: امکانات و زیرساخت‌ها بخصوص زمین برای سرمایه‌گذاری نباید بدون تحقیق و بررسی لازم در اختیار افرادی قرار گیرد که انگیزه و توان لازم را ندارند.

کد خبر: ۲۵۵٬۶۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha