۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۵
وزیر برق جمهوری عراق وارد ایران شد
بامداد چهارشنبه؛

وزیر برق جمهوری عراق وارد ایران شد

وزیر برق جمهوری عراق با هدف بازدید از نمایشگاه بین المللی صنعت برق ایران و جشنواره فن بازار صنعت برق و همچنین دیدار و گفت و گو با مسئولان وزارت نیرو وارد فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) شد.

به گزارش بازار، زیاد علی فاضل وزیر برق جمهوری عراق و هیئت همراه بامداد چهارشنبه وارد فرودگاه بین‌الملی امام خمینی (ره) شد و مورد استقبال داود عابدی مدیرعامل شرکت ساتکاب به عنوان نماینده وزارت نیرو قرار گرفت.

بنا بر این گزارش در این مراسم داود عابدی ضمن خوشامدگویی به مقام عالی رتبه کشور عراق گفت: صنعت برق جمهوری اسلامی ایران و همچنین شرکت ساتکاب با سابقه تخصصی دیرینه در امور انرژی از توانمندی‌های بالایی جهت تبادل تجربه در زمینه‌های مختلف بین دو کشور برخوردار است.

وزیر برق جمهوری عراق نیز ضمن ابراز علاقه به همکاری دو طرف در خصوص تبادل نظر و توسعه فعالیت‌های انرژی اظهار داشت: کشور عراق آماده است در خصوص هوشمندسازی کنتورهای برق، استفاده از توانمندی شرکت‌های دانش بنیان و مباحث مربوط به انرژی‌های تجدیدپذیر با طرف ایرانی نشست‌های تخصصی برگزار کند.

بنا بر این گزارش زیاد علی فاضل وزیر برق جمهوری عراق در سفر به ایران ضمن دیدار و گفت و گو با مسئولان وزارت نیرو از بیست و سومین نمایشگاه تخصصی صنعت برق و جشنواره فن بازار برق ایران که در محل نمایشگاه‌های دائمی تهران برپاست، بازدید به عمل خواهد آورد.

کد خبر: ۲۵۵٬۶۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha