۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۳
آمادگی وزارت صمت برای تامین کالاهای اساسی مناطق سیل زده

آمادگی وزارت صمت برای تامین کالاهای اساسی مناطق سیل زده

نماینده تام الاختیار قائم مقام وزیر صمت در رفع مشکلات مناطق آسیب دیده از سیل، گفت: تامین کالاهای اساسی مناطق آسیب دیده از سیل در سیستان و بلوچستان در اولویت کاری ما قرار دارد.

به گزارش بازار به نقل از شاتا، ایرج حسن پور گفت: تمامی اعضای شورای بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت بر اساس دستور قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی موظف شدند اهتمام ویژه در امر کمک رسانی داشته باشند و همکاری لازم را صورت دهند.

وی افزود: تیم کارشناسی هم تشکیل و به منطقه اعزام گردیده و ضمن بازدید هایی از مناطق سیل زده، نیاز به ارزاق را احصا و در سریعترین زمان ممکن در صدد تامین آن برخواهند آمد.

حسن پور گفت: با توجه به وقوع سیل و نیاز به کالاهای اساسی، جهت توزیع در مناطق آسیب دیده، وزارت صنعت، معدن و تجارت آمادگی کامل جهت تامین کالاهای اساسی را دارد و در این زمینه با قید فوریت و بر اساس مسؤلیت اجتماعی برنامه ریزی کامل صورت پذیرفته است.

وی اظهار کرد: سهمیه ی کالاهای اساسی ویژه ی ارزاق عمومی از جمله آرد، برنج، گوشت از سوی دستگاه‌های حوزه ی بازرگانی وزارت صمت تخصیص داده شده که در آن مناطق توزیع گردد. حسن پور در پایان گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت با تمام توان در کنار مسئولین دست اندر کار در امر خدمت رسانی و مردم مناطق آسیب دیده از سیل سیستان و بلوچستان خواهد بود و از تمام ظرفیت ها جهت رفع مشکلات استفاده خواهد کرد.

گفتنی است، طی حکمی از سوی حسین مدرس خیابانی قائم مقام وزیر صمت، ایرج حسن پور به عنوان نماینده ی تام الاختیار ایشان در رفع مشکلات، تامین ارزاق مناطق آسیب دیده از سیل سیستان و بلوچستان منصوب گردید.

کد خبر: ۲٬۵۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha