۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۵
نفت پارس در هفت ماهه گذشته ۶۹۰۵ میلیارد تومان درآمد کسب کرد
بازار بررسی کرد

نفت پارس در هفت ماهه گذشته ۶۹۰۵ میلیارد تومان درآمد کسب کرد

شرکت نفت پارس در هفت ماهه گذشته ۶۹۰۵ میلیارد تومان درآمد کسب کرده که ۱۱۰۰ میلیارد تومان آن مربوط به مهر ماه بوده و بالاتر از ماه های قبلی است.

بازار؛ گروه بورس: شرکت نفت پارس با نماد شنفت طی عملکرد 1 ماهه منتهی به ۳۰ مهر ۱۴۰۲ معادل ۱۱۰۹ میلیارد تومان از محصولات خود را به فروش رسانده که نسبت به دوره یک ماهه مشابه سال قبل ۵۳ درصد افزایش داشته است.

«شنفت» با سرمایه ثبت شده ۲۰۰۰ میلیارد تومان طی عملکرد 7 ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ مبلغ ۶۹۰۵ میلیارد تومان درآمد فروش داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۱ درصد رشد داشته است.
باید توجه داشت که شرکت نفت پارس در شهریور ماه به درآمد فروش ۸۶۳.۸ میلیارد تومانی دست یافته که نسبت به ماه قبل ۱۵.۸ درصد افت و نسبت به میانگین ماه های گذشته رشد ۱ درصد را نشان می‌دهد.
از نظر فروش مقداری شرکت شهریور نسبت به ماه قبل افت ۳۵ درصدی و نسبت به میانگین ماه‌های قبل افت ۱۵.۷ درصدی را ثبت کرده‌ بود و حالا در شهریور ماه این افت فروش جبران شده است.
جمع مبلغ فروش شنفت در دوره ۶ ماهه ۴.۹ هزار میلیارد تومان بوده که نسبت به دوره مشابه سال قبل ۲۹.۳ درصد رشد درآمد داشته که ناشی شده از افزایش نرخ‌های فروش ۱۳.۵ درصدی و افزایش مقدار فروش ۱۴ درصدی نسبت به سال گذشته است.
طرح توسعه نفت پارس برای تولید محصولات با ارزش افزوده بالاتر در دست اجرا است که بخش مهندسی آن به پایان رسیده و هم اکنون در حال تامین تجهیزات مورد نیاز است که بخشی از آن انجام شده و بخشی هم به دلیل تحریم ها به مدت زمان بیشتری نیاز دارد که فرایند واردات و... نهایی شود، به همین دلیل فاز سه در سال ۱۴۰۳ مورد بهره برداری قرار می گیرند.

کد خبر: ۲۵۵٬۵۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha