۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۳
دانلود قسمت هفتم سریال مرداب رایگان و کامل

دانلود قسمت هفتم سریال مرداب رایگان و کامل

در این پست قصد معرفی قسمت هفتم سریال مرداب و سریال های جدید نمایش خانگی را داریم. سریال مرداب قسمت ۷ و سریال های جدید زردفیلم را می توانید در ادامه مطلب دانلود کنید.

بازار:

ژآنر: معمایی، درام

کارگردان: برزو نیک نژاد

تهیه کننده: محمد شاسته

تمامی بازیگران مرداب

شهرام حقیقت‌دوست، پانته‌آ پناهی‌ها، حامد کمیلی، مجتبی پیرزاده، امیر جعفری در نقش شکیب، مهدی هاشمی، الهام اخوان، ستاره پسیانی، یسنا میرطهماسب، الیکا ناصری، محمود نظرعلیان، آرش ظلی‌پور، صفر محمدی و مجید پتکی

خلاصه داستان قسمت ۷ مرداب

کم کم شخصیت های اصلی وارد داستان می شوند ولی هنوز امیر جعفری در نقش شکیب کنش های اصلی خود را آغاز نکرده است ولی این تعلیق را ایجاد کرده که با شخصیتی مهم رو به رو هستیم و به نظر می رسد بازی ماندگاری از امیر جعفری خواهیم دید. اما تا اینجای سریال، شهرام حقیقت دوست بیش از دیگر بازیگران توانسته خود را به عرضه کند ولی باز هم کدهایی به مخاطب ارائه شده که نشان می دهد بخش اصلی نقش او هنوز شروع نشده است.

حقیقت دوست که از آن دست بازیگرانی است که هنوز فرصت این را نیافته که همه توانایی خود در بازیگری را عرضه کند در سریال «خون سرد» که آن هم از پلتفرم فیلم نت پخش می شد، نشان داد در آثار معمایی و پلیسی کارش خوب است و انتخاب او برای «مرداب» هم قطعا به توانایی او در بازی در آن سریال مرتبط است.

نحوه دانلود قسمت هفتم مرداب با لینک مستقیم

دانلود سریال مرداب

دانلود قسمت هفتم سریال مرداب رایگان و کامل

معرفی فصل دوم نیسان آبی

حسین یاری، یکتا ناصر، مهران غفوریان، بهناز جعفری، ایمان صفا، مه‌لقا باقری، گیتی قاسمی، غلامرضا نیکخواه، بیژن بنفشه‌خواه، علیرضا خمسه در این سریال هنرنمایی می کنند.

خلاصه داستان سریال نیسان آبی ۲

داستان ادامه ی فصل اول این سریال است. قضیه بعد از سفر استانبول شروع می شود، جمشید که تمام سرمایه های بدست آورده را به باد داده بود دستگیر می شود و به ایران برگردانده می شود. خلاصه داستان کاملتری بزودی اضافه می شود.

“نیسان آبی” از زوایای مختلف به دنیای انسانی نگاه می‌کند و تأکید می‌کند که زندگی یک مسیر پر از چالش‌ها و اتفاقات است که باید با وفاداری و احسان به خانواده پشت سر گذاشت. در نهایت، “نیسان آبی” یک داستان شیفته عشق، شعر، خیانت، و وفاداری است که از مخاطبان خود انتظار تجربه یک سفر عاطفی و انسانی غنی را دارد.

دانلود سریال نیسان آبی ۲ تمامی قسمت ها

دانلود فصل دوم نیسان آبی

دانلود قسمت هفتم سریال مرداب رایگان و کامل

معرفی سریال داوینچیز

داوینچیز سریال جدید نمایش خانگی با ژانر کمدی است. این سریال که جایگزین سریال عقرب شد به صورت هفتگی از زردفیلم منتشر می شود. در این سریال بازیگران مطرح کمدی همچون

خلاصه داستان سریال

داستان پرویز و ملیحه، یک زن و شوهر است که به عنوان کارمندان یک موزه در تهران مشغول به کار هستند. زندگی آن‌ها به طور عادی در جریان است، تا زمانی که یک روز، وقوع یک اتفاق غیرمنتظره، آن‌ها را به دوراهی ناگزیر می‌کند و زندگی‌شان را برای همیشه تغییر می‌دهد.

دانلود سریال داوینچیز تمامی قسمت ها

دانلود سریال داوینچیز

کد خبر: ۲۵۵٬۵۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha