۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۴
نظارت بر تولید و عرضه لوازم خانگی در بوشهر تشدید می‌شود
معاون صمت بوشهر:

نظارت بر تولید و عرضه لوازم خانگی در بوشهر تشدید می‌شود

بوشهر - معاون نظارت بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: نظارت بر تولید و عرضه لوازم خانگی در استان بوشهر تشدید می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، رضا جمالی ظهر دوشنبه در حاشیه اجرای طرح تشدید نظارت بر تولید کنندگان و عرضه کنندگان لوازم خانگی در بازار بوشهر اظهار داشت: نظارت بر قیمت‌ها را به صورت جدی در دستور کار داریم.

وی به نقش بسیار مهم مردم در مقابله با افزایش قیمت‌ها اشاره کرد و ادامه داد: انتظار داریم مردم در هر موردی که افزایش قیمت غیرقانونی را مشاهده کردند به ما گزارش دهند.

معاون نظارت بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر تصریح کرد: شرکت‌هایی که بدون همانگی سازمان حمایت اقدام به افزایش قیمت کرده‌اند موظف به کاهش قیمت‌ها هستند.

وی از برخورد جدی با سوءاستفاده و بازارسازی کاذب توسط سودجویان خبر داد و اضافه کرد: با گرانفروشی و امتناع از عرضه وفق قوانین و مقررات جاری برخورد  قاطع و جدی به عمل خواهد آمد.

جمالی بیان کرد: در راستای صیانت از حقوق مصرف کنندگان و حصول اطمینان از استمرار عرضه کالا با قیمت متعارف و بر مبنای فهرست قیمت موجود در نمایندگی های فروش و منطبق با نرخ های تأیید شده اقدامات لازم انجام می‌شود.

وی گفت: اقدامات نظارتی و بازرسی در بازار خصوصا برکالاهای پر تقاضا مانند یخچال، فریزر، یخچال فریزر، تلویزیون، اجاق گاز و ماشین لباسشوئی در استان بوشهر تشدید می‌شود.

کد خبر: ۲۵٬۵۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha