۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۸
۱۰۰ درصد اعتبار مصوب پروژه راه‌آهن تخصیص یافت
استاندار بوشهر:

۱۰۰ درصد اعتبار مصوب پروژه راه‌آهن تخصیص یافت

بوشهر - استاندار بوشهر با اشاره به اینکه راه آهن بوشهر باید هرچه سریع‌تر تعیین تکلیف شود، گفت: ۱۰۰ درصد اعتبار مصوب پروژه راه آهن تخصیص یافت.

به گزارش خبرنگار بازار، عبدالکریم گراوند ظهر دوشنبه در نشست شورای معادن استان در استانداری بوشهر اظهار داشت: اتصال استان بوشهر به خط ریلی کشور یکی از نیازهای ضروری استان است و باید برای تحقق این مسئله تلاش جدی شود.

وی با اشاره به اینکه دولت نیز این پروژه را به صورت جدی دنبال می‌کند، اظهار کرد: نمایندگان سابق استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی پیگیری بسیار خوبی در این زمینه داشته‌اند.

استاندار بوشهر پروژه راه‌آهن بوشهر را یک دغدغه اصلی در استان خواند و اضافه کرد: علی‌رغم محدودیت‌های مالی که وجود داشت، این پروژه متوقف نشده است و با جدیت در حال انجام و پیگیری است.

وی با بیان اینکه راه‌آهن بوشهر هم برای این استان و هم برای کل کشور سودمند است، ادامه داد: سال گذشته همه اعتبارات مصوب طرح راه‌آهن بوشهر اختصاص یافت.

گرواند به مشکلات تامین مصالح راه آهن بوشهر اشاره کرد و گفت: تعیین تکلیف معدن مورد استفاده در این طرح هرچه سریع‌تر انجام شود و باید تلاش شود که از ظرفیت‌های معادن استان در این زمینه استفاده شود.

وی بر لزوم تلاش همه دستگاه‌ها برای رفع موانع پیش روی راه‌آهن بوشهر تاکید کرد و افزود: در زمینه واگذاری معادن استان نیز باید کارگروهی برای بررسی صلاحیت متقاضیان تشکیل شود.

کد خبر: ۲۵٬۵۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha