۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۳
عضویت ۶۳۰ هزار نفر در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان طی دو سال اخیر
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان خبر داد

عضویت ۶۳۰ هزار نفر در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان طی دو سال اخیر

برقراری، مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر از عضویت ۶۳۰ هزار نفر در این صندوق در دولت سیزدهم خبر داد.

به گزارش بازار، بیت‌الله برقراری در نشست خبری در حاشیه نمایشگاه روستاآباد اظهار کرد: در طول ۱۸ سال فعالیت صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر، ۲ میلیون و ۷۱۰ هزار نفر در آن عضویت دارند.

برقراری افزود: از زمان استقرار دولت مردمی، تعداد بیمه‌شده‌های جدید تقریباً ۶ برابر گذشته شده است.

وی اضافه کرد: در جذب بیمه‌شدگان این صندوق بیش از ۲۰ درصد از هدف تکلیف‌شده، تحقق یافته است.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر، جمعیت هدف این صندوق را یک سوم جمعیت کشور یعنی ۳۰ میلیون نفر دانست و خاطرنشان ساخت: افراد واجد شرایط عضویت در صندوق بین ۹ تا ۱۰ میلیون نفر است.

وی، یکی از برنامه‌های اصلی این صندوق را توازن بیمه‌شدگان و کارگزاران عنوان کرد و گفت: با همت مدیران انقلابی به‌صورت برخط فعالیت کارگزاران خود را رصد می‌کنیم.

برقراری از افزایش حدود ۶۰ درصدی سطوح درآمدی هشت‌گانه در سال‌جاری خبر داد و گفت: بودجه صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر با حمایت دولت سیزدهم ۱۶۵ درصد رشد داشته است که براساس بررسی‌ها بیش از ۹۰ درصد آن محقق خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: حضور میدانی در روستاها، اطلاع‌رسانی به جامعه هدف و همکاری با رسانه‌ها باعث افزایش تعداد بیمه‌شدگان صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر خواهد شد.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر، سیاست کلان این صندوق را پایداری صندوق و افزایش ضریب پشتیبانی عنوان و اضافه کرد: برای این هدف برنامه راهبردی تدوین گردیده و سه هزار نفر ساعت برای آن وقت صرف شده است که حرکت به سمت کفایت مستمری و حفظ آینده صندوق در اولویت است.

کد خبر: ۲۵۵٬۳۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha