۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۹
چهارمین خط تولید خاک رس منبسط‌شده در کشور افتتاح شد
با حضور سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی؛

چهارمین خط تولید خاک رس منبسط‌شده در کشور افتتاح شد

افتتاح چهارمین خط تولید خاک رس منبسط‌شده (لیکا) در کشور با حضور سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و تعدادی از متخصصین و کارآفرینان صنعت ساختمان کشور در استان مرکزی، افتتاح شد.

به گزارش بازار، چهارمین خط تولید خاک رس منبسط‌شده (لیکا) در کشور با حضور سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، دبیر کارگروه تأمین مالی و عضو کارگروه صنعت‌شهرهای وزارت راه و شهرسازی، نایب‌رئیس و اعضای هیئت‌مدیره انجمن بتن ایران و تعدادی از متخصصین و کارآفرینان صنعت ساختمان کشور در استان مرکزی، افتتاح شد.

محمدمهدی حیدری سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در این مراسم ضمن ابراز خوشحالی از توسعه توانمندی‌های نقش‌آفرینان و تولیدکنندگان مصالح ساختمانی که با رفع بخش مهمی از نیازهای فنی مهندسی موجبات عمران و آبادانی کشور را فراهم می‌آورند، برحمایت مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی از تولیدکنندگان پرتلاش و باکیفیت به‌ویژه شرکت‌های نوآور و دانش‌بنیان در قالب تسهیل فرایند اخذ تاییدیه و گواهینامه فنی بر اساس ظرفیت‌های قانونی همچنین مشاوره‌های علمی و پژوهشی در شکل نظارت عالیه، تأکید کرد.

حیدری در نشست هم‌اندیشی با اعضای هـیئت‌مدیره، مدیران و کارشناسان این شرکت نوآور، از استمرار و ارتقای کیفیت محصولات ساختمانی به‌عنوان یکی از مهمترین عوامل رشد حوزه ساخت‌وساز کشور نام برد.

وی بر التزام عملی برای حفظ و رشد کیفیت در شرکت‌های دانش‌پایه تاکید کرد و گفت: بهره‌مندی از شرکت‌های دانش‌پایه هم درجهت رفع نیازهای علمی، فنی و پژوهشی کشور و هم برای مقابله با تحریم‌ها کارساز است و ازطرفی با جلوگیری از خروج منابع ارزی، سبب افزایش اشتغال و قوام تولید ملی می‌شود.

حیدری با توجه به تأکید وزیر راه و شهرسازی مبنی‌ بر حمایت و بهره‌مندی از خدمات و محصولات با کیفیت شرکت‌های نوآور و دانش‌بنیان به‌ویژه در نهضت ملی زمین و مسکن، خواستار استفاده‌ حداکثری از بستر به وجودآمده ازسوی تولیدکنندگان داخلی در حوزه ساخت‌وساز شد.

در حاشیه این مراسم از آزمایشگاه‌های شیمی و آکوستیک نیز رونمایی شد.

گفتنی است، این شرکت یک شرکت فناور و دارای گواهی‌نامه‌های فنی از مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در حوزه تولیدات ملات، سبک‌دانه، بلوک و بتن سبک، در شهر مأمونیه استان مرکزی است.

کد خبر: ۲۵۵٬۲۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha