۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۷
تشریح آخرین وضعیت راه‌اندازی تاکسی آبی در آبادان با محوریت گردشگری
نماینده مردم آبادان در مجلس خبر داد:

تشریح آخرین وضعیت راه‌اندازی تاکسی آبی در آبادان با محوریت گردشگری

آبادان- مولوی، نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی آخرین وضعیت راه اندازی تاکسی آبی در این شهر با محوریت توسعه صنعت توریسم را تشریح کرد.

سیدمحمد مولوی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: یکی از ظرفیت های صنعت گردشگری شهر آبادان موضوع «تاکسی آبی» است که در سطح کلان این موضوع به صورت ویژه مورد پیگیری قرار گرفت.

وی افزود: در جلسه بررسی مصوبات دومین سفر استانی رئیس جمهوری به شهرستان آبادان که در فرمانداری ویژه این شهرستان برگزار شد مصوبه ای برای تاکسی آبی در نظر گرفته شد؛ مقرر شد اماکن و عرصه های موجود و تامین فضا برای این طرح در محدوده جزیره شادمانی از طریق شهرداری مورد بررسی قرار گیرد.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم یکپارچه سازی اطلاعات گردشگری، عنوان کرد: اخیراً جلسه کارگروه مدیریت پسماند در دریاچه سدها و سواحل منابع آبی استان خوزستان برگزار و بر همین اساس درخواست شد شرکت پالایش نفت آبادان، اداره بنادر و دریانوردی شهرستان آبادان و اداره آب منطقه جنوب آبادان فهرست و موقعیت جغرافیایی همه تاسیات فعال در حوزه گردشگری و همچنین اقدامات فعالیت های صورت گرفته یا هدف توسعه گردشگری شامل تاسیسات گردشگری، خدمات گردشگری و اقامتگاه ها را در اختیار اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آبادان قرار دهند.

مولوی تاکید کرد: طرح های بزرگ و کلان برای به نتیجه رسیدن نیازمند زمان بیشتری هستند ولی حصول نتیجه آن همراه با پیامدهای بزرگ اقتصادی برای ساکنان آن منطقه است.

کد خبر: ۲۵۵٬۲۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha