۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۰
۱۷۰ هزار و ۴۵۲ واحد مسکن شهری توسط بنیاد مسکن وارد فاز اجرا شد
معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی:

۱۷۰ هزار و ۴۵۲ واحد مسکن شهری توسط بنیاد مسکن وارد فاز اجرا شد

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از اجرایی شدن ۱۷۰ هزار و ۴۵۲ واحد مسکن شهری توسط این بنیاد خبر داد و گفت: تاکنون برای ساخت ۲۲۷ هزار واحد مسکونی شهری تامین زمین انجام شده است.

به گزارش بازار، حمیدرضا سهرابی افزود: از ابتدای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای تحت مسوولیت بنیاد مسکن، بیش از ۱۷۰ هزار واحد مسکونی وارد فاز عملیاتی شده است که پیش‌بینی می‌شود با افزایش سهم و همچنین میزان تسهیلات، تولید مسکن در شهرهای تحت مسوولیت بنیاد نسبت به قبل سرعت بیشتری پیدا کند.

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ادامه‌داد: تاکنون اراضی در مناطق دارای متقاضی و با کاربری مسکونی برای ساخت ۲۲۷ هزار واحد مسکونی در شهرهای تحت مسوولیت بنیاد مسکن توسط وزارت راه و شهرسازی تامین شده است.

سهرابی، همکاری بانک‌ها را مناسب عنوان و ابراز امیدواری کرد تا با تقویت نقش بانک‌ها و پرداخت به موقع تسهیلات، ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن در شهرها سرعت بیشتری بگیرد.

وی توضیح‌داد: تاکنون ۱۲۰ هزار واحد مسکونی شهری به بانک‌ها برای اخذ تسهیلات معرفی شدند که بانک‌ها با حدود ۷۰ هزار و ۲۰۰ واحد برای پرداخت تسهیلات قرارداد منعقد کرده اند.

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تعهد کرده است تا برای ساخت یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحد مسکونی در شهرها و روستاها در دولت سیزدهم مشارکت داشته باشد.

کد خبر: ۲۵۵٬۲۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha