۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۱
صنایع و ادارات استان سمنان به کنتور هوشمند آب مجهز می شود 
مدیرعامل آب منطقه ای سمنان در گفتگو با بازار:

صنایع و ادارات استان سمنان به کنتور هوشمند آب مجهز می شود 

سمنان- عسگری مدیرعامل شرکت آب منطقه ای سمنان از تجهیز ادارات استان به سامانه کنتور هوشمند آب تا نیمه دیماه خبر داد و گفت: صنایع استان سمنان نیز از سال آتی به این کنتورها مجهز می شود.

محسن عگسری در گفتگو با خبرنگار بازار، با اشاره به اجرای برنامه های کاهش مصرف آب به خصوص در مجموعه دستگاه های اجرایی استان سمنان تاکید کرد: طرح اجرای کنتور هوشمند آب در دستگاه های اجرایی استان تا نیمه دیماه به اجر در می آید.

وی با بیان اینکه نصب کنتور های هوشمند در ادارات استان اجباری خواهد بود، تاکید کرد: در ماه های اخیر حدود 40 درصد دستگاه های اجرایی استان به کنتور هوشمند مجهز شدند و مابقی نیز در دست تجهیز هستند.

مدیرعامل آب منطقه ای سمنان با بیان اینکه در نشست سازگاری منابع آبی استان مصوب شده که بعد از کشاورزی و ادارات، صنعت هم به کنتورهای هوشمند آب تجهیز شود، گفت: در سال آتی به مرور صنایع استان هم به این نوع کنتور تجهیز می شود.

عسگری هدف این طرح را مدیریت مصرف آب، به دلیل خشکسالی و کمبودهای بارش در استان دانست و تاکید کرد: کنتورهای هوشمند در مدیریت مصرف نقش بسزایی خواهند داشت.

وی همچنین از دستگاه های اجرایی خواست که در اجرای طرح کنتورهای هوشمند همراهی بهتری با مجموعه آب منطقه ای و آبفا داشته باشند.

کد خبر: ۲۵۵٬۱۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha