۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۸
رفع مشکلات فعالان اقتصادی مجتمع تجاری اروند| «کنزالمال» بر مدار توسعه قرار گرفت
مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه اروند خبر داد:

رفع مشکلات فعالان اقتصادی مجتمع تجاری اروند| «کنزالمال» بر مدار توسعه قرار گرفت

آبادان- عبودزاده، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه اروند از تحقق وعده های این شرکت به فعالان اقتصادی مستقر در مجتمع تجاری اروند، پس از شش سال خبر داد.

جبار عبود زاده در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: پس از ۶ سال جلسات متعدد و تأکید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند، مرمت و بازسازی مجتمع تجاری اروند در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه تسهیل محیط کسب و کار برای فعالان اقتصادی از مهم ترین دغدغه های این شرکت است، افزود: طی سال‌ های گذشته برخی نابسامانی های بازار اروند باعث ایجاد مشکلاتی برای فعالان اقتصادی مستقر در این مرکز تجاری شده بود که با تلاش بسیار و با توجه به رسالت ذاتی این شرکت، موفق به رفع این موانع شدیم.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه اروند با تاکید بر اینکه مجتمع تجاری اروند «کنزالمال» بر مدار توسعه قرار گرفت، توضیح داد: اجرا و بازسازی سقف مجتع تجاری اروند، نصب و راه اندازی دوربین های مداربسته، لایروبی همه آبراه ها و فاضلاب و انعقاد قرارداد با ۲۴۰ نفر از کسبه فعال در این مجتمع تجاری از جمله موارد مهمی بود که شرکت سرمایه گذاری و توسعه اروند پس از ۶ سال موفق به رفع آنها شد.

لازم به ذکر است، مجتمع تجاری اروند (کنزالمال) از مقاصد خرید منطقه آزاد اروند محسوب می شود. این بازار تنوعی از کالاهای مختلف را با قیمت‌های مناسب ارائه می‌کند و به همین خاطر مورد توجه گردشگران نیز قرار گرفته است.

کد خبر: ۲۵۵٬۱۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha