۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۹
ارسال صورت حساب الکترونیکی در سامانه مودیان مالیاتی رایگان است
رئیس مرکز تنظیم مقررات سازمان امور مالیاتی:

ارسال صورت حساب الکترونیکی در سامانه مودیان مالیاتی رایگان است

رئیس مرکز تنظیم مقررات پایانه فروشگاهی و سامانه مودیان سازمان امور مالیاتی کشور از صدور رایگان صورت حساب الکترونیکی در سامانه مودیان مالیاتی خبر داد.

به گزارش بازار، مهدی موحدی بکنظر، رئیس مرکز تنظیم مقررات پایانه فروشگاهی و سامانه مودیان سازمان امور مالیاتی کشور گفت: فعالان اقتصادی برای صدور صورت حساب الکترونیکی و ارسال آن در سامانه مودیان نباید هیچ مبلغی را پرداخت کنند.

سازمان امور مالیاتی برای اجرای قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان و تشویق این مودیان، امکان صدور رایگان صورت حساب ها به صورت الکترونیکی را هم شرکت های معتمد و هم خود این فعالان فراهم کرده است.

سخنگوی سازمان امور مالیاتی همچنین این را هم گفت که؛ این موضوع با توجه به بند ج تبصره ۶ قانون بودجه ۱۴۰۲ فراهم شده است. سازمان امور مالیاتی در نظر گرفته برای ارسال هر صورت‌حساب الکترونیک شرکت‌های مؤدی مالیات از سوی شرکت‌های معتمد مبلغ ۶۲۵ ریال به حساب شرکت معتمد پرداخت کند.

۶۰ هزار شرکت حقوقی اعم از شرکت‌های بورسی، فرابورسی، شرکت‌های دولتی و سایر افراد حدود ۳۰۰ میلیون صورت حساب الکترونیکی در سامانه مودیان تا به امروز صادر کرده اند.

کد خبر: ۲۵۵٬۰۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha