۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۰
کنسرسیوم اشتغال در دانشگاه فنی و حرفه‌ ای کرمان راه‌ اندازی می ‌شود| بهبود رتبه کسب و کار
معاون استاندار کرمان:

کنسرسیوم اشتغال در دانشگاه فنی و حرفه‌ ای کرمان راه‌ اندازی می ‌شود| بهبود رتبه کسب و کار

کرمان- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان گفت: نخستین کنسرسیوم اشتغال در دانشگاه فنی و حرفه ‌ای کرمان راه‌ اندازی و رشته‌ های مورد نیاز وارد دفترچه کنکور می ‌شود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، امیر حسن‌ زاده در کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌ گذاری استان عنوان کرد: از سال گذشته تیم اقتصادی استان کرمان با حضور مدیران بخش دولتی، فعالان بخش خصوصی و افراد موثر تشکیل شده و رتبه کسب و کار استان از ۳۱ به ۱۲ رسیده است و امیدواریم بتوانیم این رتبه را کاهش دهیم و به کمتر از ۱۰ برسد.

وی با اشاره به فعالیت چهار کمیته تخصصی ذیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گفت: موانع مرتبط با پروژه ‌ها قبل از ورود به کارگروه در این کمیته‌ ها مورد بررسی قرار می‌ گیرد که ۵۰ درصد موانع هم در این کمیته ‌ها رفع شده است.

حسن ‌زاده با اشاره به فعالیت کمیته رصد مصوبات رفع موانع ابراز داشت: دستگاه ‌ها قبل از کمیته‌ های تخصصی پای کار تولیدکنندگان آمده ‌اند و کار را جلو برده ‌اند تا پرونده‌ ها به کارگروه رفع موانع تولید نرسد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان عنوان کرد: کمیته مهارت ذیل گروه کاری اشتغال شکل گرفته است و مهارت مورد نیاز استان را مشخص کرده‌ ایم.

حسن‌ زاده با بیان اینکه دوره‌ های آموزشی و کوتاه‌ مدت در دستور کار قرار گرفته است، بیان داشت: با راه ‌اندازی کنسرسیوم اشتغال در دانشگاه فنی و حرفه‌ ای کرمان، رشته‌ های مورد نیاز وارد دفترچه کنکور می‌ شود و همچنین دوره‌ های کوتاه‌ مدت را برگزار می‌ کنند.

وی بیان کرد: دو هزار دانشجو در استان کرمان در پویش اشتغال دانشگاه آزاد شرکت می‌ کنند تا دانشجوی ما بعد از فارغ ‌التحصیلی دارای مهارت لازم باشد.

کد خبر: ۲۵۵٬۰۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha