۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۳
۲۰ درصد تخفیف بیمه و پرداخت در زمان تحویل محصول از امتیازات کشت قراردادی است
معاون امور زراعت وزارت جهادکشاورزی:

۲۰ درصد تخفیف بیمه و پرداخت در زمان تحویل محصول از امتیازات کشت قراردادی است

معاون امور زراعت وزارت جهادکشاورزی کشت قراردادی را روشی برای خدمت‌رسانی به قشر عظیم کشاورزان خرده‌مالک معرفی کرد و حرکت به سوی یکپارچه‌سازی اراضی را نیاز ضروری کشاورزی بهره‌ور و اقتصادی خواند.

به گزارش بازار، علیرضا مهاجر در یازدهمین نشست کشاورزی قراردادی گندم، جو و دانه‌های روغنی گفت: کشت قراردادی اختیاری است و بیمه محصولات کشاورزی با تخفیف ۲۰ درصدی و پرداخت در زمان تحویل محصول از ویژگی‌های کشاورزی قراردادی است.

وی از برطرف شدن مشکلات بذر در استان‌ها خبر داد و افزود: ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار هکتار کشت آبی و دیم انجام شده است و این در حالی است که میزان مصرف کود ۳۰ درصد نسبت به سال قبل افزایش یافته است و مصرف بذر در شرایط خوب قرار دارد.

معاون امور زراعت وزیر جهادکشاورزی از ثبت رکورد خرید تضمینی گندم در سال گذشته و رسیدن به خودکفایی گندم نان گفت و تاکید کرد: با همت کشاورزان و کمک مسوولان خواهیم توانست به پایداری در تولید دست یابیم و این روند را در جو و دانه‌های روغنی تکرار کنیم.

گفتنی است؛ این مراسم با حضور مدیران ستادی و مشارکت وبیناری رؤسای سازمان جهادکشاورزی استان‌ها در سالن جلسات شهیدان نعمتی جم برگزار شد.

کد خبر: ۲۵۴٬۹۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha