۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۲
سیستم های مخابراتی با سرمایه گذاری ۱۲میلیارد ریال در کردستان توسعه و ارتقا یافت
مدیر مخابرات منطقه کردستان:

سیستم های مخابراتی با سرمایه گذاری ۱۲میلیارد ریال در کردستان توسعه و ارتقا یافت

سنندج - حکمت، مدیر مخابرات منطقه کردستان از توسعه و ارتقا سیستم های مخابراتی با سرمایه گذاری ۱۲ میلیارد ریال در نقاط شهری و روستایی استان در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بازار و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان آزاد حکمت افزود: این میزان سرمایه گذاری در دو بخش ایجاد و توسعه مراکز جدید و دایری پورت ها در حوزه سیستم های مخابراتی صورت گرفته است.

وی اظهار داشت: ایجاد مرکز جدید در ۱۱ نقطه شهری و روستایی، توسعه سویئچ تلفن ثابت، ADSL و VDSL در ۲۰مرکز شهری و روستایی از جمله طرح های اجرا شده در سال جاری است.

وی عنوان کرد: دایری بیش از ۱۱هزار و ۳۷۰ پورت مخابراتی از دیگر پروژه های محقق شده در حوزه سیستم های مخابراتی است که شامل ظرفیت سازی تلفن ثابت، ADSL , VDSL و ftth می شود.

حکمت بیان کرد: ایجاد اینترنت ADSL به تعداد ۱۹۲ پورت در پنج روستای جدید از اقداماتی است که در این حوزه به منظور پاسخگویی به مطالبات ارتباطی و مخابراتی مشتریان اجرا شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان یادآور شد: پروژه های دیگری در حوزه توسعه سیستم های مخابراتی در دستور کار قرار دارد که با تامین تجهیزات و سرمایه گذاری مورد نیاز در مرحله اجرا قرار دارند.

وی با اعلام اینکه توزیع و ارائه خدمات با کیفیت مخابراتی در نقاط روستایی همواره از استراتژی ها و اهداف کلان مخابراتی در کشور و به تبع آن در استان بشمار می رود، اضافه کرد: با توجه به رصد و ارزیابی مناطق روستایی بر اساس نیاز آنها به خدمات و سرویس های مخابراتی، روستاهای مشمول طرح و پروژه های توسعه ایی مشخص شده اند.

حکمت عنوان کرد: یکی از برنامه هایی که در اولویت فعالیت های مخابراتی و در راستای ارائه خدمات با کیفیت در دستور کار قراردارد، تلاش در برآورده نمودن ارتباطات با کیفیت و نیازهای اینترنت پرسرعت مناطق روستایی است که با نصب و تجهیز سیستم های مخابراتی قابل تسهیل است.

کد خبر: ۲۵۴٬۹۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha