۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵
صدور کارتهای هوشمند اتباع و مهاجران خارجی آغاز شده است
مدیرکل روابط عمومی سازمان ملی مهاجرت:

صدور کارتهای هوشمند اتباع و مهاجران خارجی آغاز شده است

مدیرکل روابط عمومی سازمان ملی مهاجرت از آغاز صدور کارتهای هوشمند اتباع ‌مهاجران خارجی خبر داد.

به گزارش بازار، محمد جلالی فرد گفت: همانطور که از قبل اطلاع‌رسانی شده بود، از روز شنبه ۲۰ آبان ماه پخش و توزیع کارتهای هوشمند در کلیه دفاتر کفالت کشور آغاز شده است. کارت هوشمند اتباع و مهاجران خارجی، متناسب با سیاست‌ها و نیازهای اتباع دارای کارتهای آمایش و دانش‌آموزی به ترتیب در حال صدور است.

مدیرکل روابط عمومی سازمان ملی مهاجرت اضافه کرد: فراخوانی اتباع جهت دریافت و تحویل کارتهای هوشمند، متناسب با شرایط قانونی اتباع در حال انجام است.

وی با بیان اینکه این کارتهای هوشمند دارای قابلیت‌های بانکی، هویتی و سیم‌کارتی هستند، افزود: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده، به مرور در اختیار اتباع و مهاجران مجاز داخل کشور قرار خواهد گرفت.

جلالی فرد تصریح کرد: مطابق با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و در تعامل با سایر دستگاه‌های ذی‌نقش در حوزه امور اتباع و مهاجران، سامانه دستگاه‌های خدمت‌رسان در حال اتصال به سامانه وزارت کشور و سازمان ملی مهاجرت است و در آینده نزدیک، ارائه خدمات گوناگون به اتباع خارجی در موضوعات مختلف از این طریق صورت خواهد پذیرفت.

مدیر کل روابط عمومی سازمان ملی مهاجرت یادآور شد: منظور از ارائه خدمات، آن ۱۸ خدمتی است که در کارتهای هوشمند اتباع و مهاجران خارجی تعبیه شده و جای مدارک هویتی که قبلا استفاده می‌شد را به مرور زمان می‌گیرد و تمام خدمات تنها با این کارت ارائه خواهد شد.

کد خبر: ۲۵۴٬۹۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha