۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۲
آیا ویژگی آبگریزی آجر نما با تکنولوژی اروپا شناخته شده است؟

آیا ویژگی آبگریزی آجر نما با تکنولوژی اروپا شناخته شده است؟

در این مقاله می‌خواهیم راجب قیمت خرید و کارایی محصول NP-۲۲۰ (مواد نانو آجر نما) صحبت کنیم تا تفاوت و ویژگی‌های این محصول نسبت به محصولات مشابه را بهتر بسنجیم.

به گزارش بازار به نقل و قول از موسسه فرهنگی واطلاع رسانی تبیان: در این مقاله می‌خواهیم راجب قیمت خرید و کارایی محصول NP-۲۲۰ (مواد نانو آجر نما) صحبت کنیم تا تفاوت و ویژگی‌های این محصول نسبت به محصولات مشابه را بهتر بسنجیم. حدود یک سال پیش در این رسانه از طرف فروشنده یکی از ارائه دهنده‌های این محصول، همچنین از چند رسانه دیگر، مطالبی راجب به یک محصول، که به صورت مایع بر روی آجر اسپری می‌شود، فوایدی مثل ضد آب بندی، عایق بندی، با حفظ رنگ اصلی آجر را وعده داده بودند، که در این محتوا، از طریق این منبع خبری قصد داریم از یک سال پیش تا الان را  باهم، بررسی کنیم.

معرفی که برای کاربرد محصول آبگریز کننده آجر یا به عبارتی نانو آجر نما انجام شد

معمولا طی تحقیق و بررسی که راجب به این محصول داشته ایم، تمامی مفاهیم تعریف‌ها مشابه به یکدیگر بوده، و این مورد، بهترین تعریف را راجب محصول مایع آبگریز کننده آجر های ساختمانی یا به عبارتی ضد آب کردن آجر های ساختمانی داشته است که در ادامه به آن می‌پردازیم:  نانو آجر نما، به این صورت تعریف شده است که، با قرار گرفتن ذرات نانو در بین مولکول های آجر، منافذ آن بسته می شوند و با حفظ قابلیت تنفس آجر، این محصول از جذب هرگونه آب و آلودگی مخلوط با آن، جلوگیری می‌کند. این خاصیت سبب تمیز ماندن نما در مدت زمان طولانی می‌شود.

 مواد نانو مخصوص انواع آجر نما، از احتمالات ناشی از انواع آلودگی‌ها جلوگیری می‌کند، درواقع پوشش آجرنما علاوه بر ایجاد خاصیت آب گریزی و هیدروفوبیک در مصالح ساختمانی هیچ گونه تغیری در ظاهر آجرنما ایجاد نمی‌کند و بافت طبیعی و سنتی آجرنما را  کاملا حفظ می‌کند.

آیا ویژگی آبگریزی آجر نما با تکنولوژی اروپا شناخته شده است؟

آیا به این نوشته (تعریف عنوان بالا)می‌توان اعتماد کرد؟

زمانی که حدود ۱ سال پیش داشتیم از طریق این رسانه و چند رسانه‌ دیگر، راجب محصولات مشابه به این محصولات از جمله مواد های رزینی تحقیق می‌کردیم؛ متوجه شدیم که آدرس این فروشگاه ارائه دهنده به نشانی: کنار گذر فتح غرب به شرق – بعد از خیابان خلیج فارس- نرسیده به پل کن – پلاک ۶۰۶  یک فروشگاه نرمال حدود ۸۰ متری این طورا، بیش‌تر حال‌وهوای بازارهای قدیمی و سنتی را داشت که به مشتریان جدید خود، جهت اعتماد سازی نمونه ای از محصولات ضد آب کننده خود را به صورت ظرف‌های کوچک؛ رایگان، در اختیار مشتریان جدید خود می‌گذاشت، بعد از رضایت مشتری، به آن‌ها از بطری ها تا گالن های ۵ لیتر الی ۲۰ لیتر را با قیمتی مناسب بازار رقابتی، به مشتری راضی شده، ارائه میداد.

اما چند ماهه پیش، متوجه شدیم آدرس این شرکت به مکان دیگری یعنی، تهران- اتوبان فتح {متوسلیان} به سمت شرق...  منتقل شده بود اما این سری، مدرن تر، همراه یا تجهیزات و پرسنل بیش‌تر، انگار که وسعت و قدرت فروشگاه، زیادتر شده بود، یعنی تو این یک سال چه اتفاقی افتاده بود؟

طی تیک پروسه تحقیقاتی، متوجه شده بودیم که این برند، به نسبته گذشته توسط تبلیغاتی که در سرتا سر بازار داشته، توانسته است، که رضایت مشتریان زیادی را به خود جلب کند، علاوه بر ادعای اعتماد سازی، مشتریان وفادار و رضایت مشتری، محصولات این برند، از جمله NP-۲۲۰  در بازار عایق بندی مصالح ساختمانی بسیار شناخته‌تر شده بوده و امروزه که دارید این مطلب را می‌خوانید، تقریبا کم‌تر از ۵۰ % از افرادی که کوچک‌ترین سر رشته‌ای از ساختمان‌ها داشته باشند و اطلاعاتی از محصولات ویژه آبگریز کننده یا ضد آب کننده آجر و سنگ‌های ساختمانیُ، نداشته باشد. به همین علت کم کم این تکنولوژی در سطح بازار ساختمانی در کشور ایران، دیگر مورد خیلی جدیدی شناخته نمی‌شود.

آیا ویژگی آبگریزی آجر نما با تکنولوژی اروپا شناخته شده است؟

وضیت تولید داخلی یا خرید توسط تکنولوژی اروپا

ما در را بطه با تولیدات داخلی خبری را تکذیب یا تایید نمی‌کنیم، اما بهتر است، در رابطه با تولیدات داخلی با مشاوران فروش ارائه دهندگان این مواد، مشورتی حاصل کنید، اما فعلا طبق گفته، این منبع خبری رضایت خوبی از مصرف کنندگان، مواد نانو عایق بندی مصالح ساختمانی، توسط تکنولوژی اروپا را داشته است.

تفاوت آن‌ها در چند نکته اساسی است: توجه داشته باشید که به نقل و قول از بعضی از فروشندگان قدیمی و معتبر در ایران، بهترین مواد نانو نما موجود، مربوط به تکنولوژی نانو اروپا است، که بهترین کیفیت و کارایی را دارد، اما با اجرای سایر برند های متفرقه، به گفته آن‌ها به ندرت دیده شده که مواردی مثل:

● کاملا آبگریز نشدن سطوح

● مدت زمان ماندگاری کم

● قدرت آبگریزی پایین

دیده شده است، اما با اجرای مواد نانویی که تحت لیسانس اروپا است، تضمین بالا تری نسبت به موارد فوق دارد.

از راهنمای خرید محصولات نانو ضد آب کننده و عایق بندی با فناوری اروپا

برخی از نظرات مصرف کنندگان از قیمت خرده فروشی بازار، نارضایتی داشته اند و برخی دیگر از مصرف کنندگان از قیمت عمده این بازار و محدودید خرید به خاطر تعداد آن شاکی‌تر، اما توجیه خوبی می‌توان برای قیمت خرید عمده فروشی محصولات داشت و کاملا این نارضایتی را سر قیمت عمده فروشی و نداشتن و ارائه این محصول به صورت تکی و جزئی کاملا در بازار قابل درک است. در تمامی کسب و کارها و ارائه محصولات تولیدی و وارداتی این موضوع وجود دارد، قیمت عمده مخصوص کسب و کار های B۲B یا به عبارتی ساده‌تر همکار به همکار است. زمانی که شرکت تولید کننده یا ارائه دهنده در یک برند موفق به حداکثر فروش و سود توسط فروش جزئی خود می‌شوند، اکثرا تصمیم می‌گیرند که یک نماینده از طرف خود درنقاط مختلف شهر یا کشور انتخاب کنند که متناسب با محل زندگی و دسترسی راحت‌تر مصرف کنندگان به محصولات خودشون باشد،

 در این بین گاهی اوقات قیمت عمده فروشی در برخی از کسب و کارها پیدا می‌شود و افرادی که از دنیای مارکتینگ و بازار یک محصول، آگاهی کافی ندارند؛ با آگاهی قیمت خرید عمده، شاکی می‌شوند.

اما دیده شده است که برخی از ارائه دهندگان معتبر و قدیمی هدیه ویژه‌ای از تخفیفات و قیمت خرید پویایی از محصولات خود، با در نظر گرفتن حاشیه سود پایین هر از گاهی، در نظر می‌گیرند. دوستان بنا به دلایل امنیتی از گذاشتن آدرس جدید به صورت کامل معذوریم، اما خبر خوبی برایتان در انتهای این مقاله برای یافتن یک ارائه دهنده معتبر که چنین محصولاتی را با سابقه و تضمین کیفی، همچنین قیمت خرید مناسب، به شما ارائه می‌کنند، خدمتتان معرفی می‌کنیم.

می‌دانید: برای زیبا دیده شدن نمای آجر خود، قبل از نصب آجر نما، می‌توانید نمای خود را، با محصول نانو آجر نما آبگریز کنید. همچنین با استفاده از این کار از باران های اسیدی، گرد و غبار و هر گونه آلودگی که می‌تواند بر روی نمای آجر ساختمان شما بنشیند و نمای ساختمان شما را کثیف و زشت بکند، جلوگیری کنید. عده زیادی از افرادی که نانو مخصوص آجر نسوز نما را خریداری کرده اند، بسیار از روند کار رضایت کامل رو داشته اند. قیمت نانو آجر نما، هیچ وقت، در بازار رنج ثابتی ندارد، اما نسبت به سایر محصولات پاک کننده آجر، مقرون به صرفه تر هستند. نانو برای آجر نما یک پدیده نوین است که بتوانیم شهر خود را با نمایی زیبا تر جلوه کنیم. محلول نانو آجر نما یک تکنلوژی بی نظیر برای افرادی که به زیبایی محل زندگی خود، اهمیت می‌دهند.

یادداشت پایانی

این محتوا بر پایه یک تحقیق کوتاه از طرف یکی از نمایندگان امور اداری ارائه دهندگان و به نقل و قول از رسانه تبیان، بیان شده است، توجه داشته باشید که می‌توانید در اون رسانه که محتوای یک سال پیش را از مزایا، کاربرد و مشخصات این مواد، گفته است؟، همچنین وب سایت ارائه دهندگان معتبری که در زمینه زیبایی و حفظ سلامت ساختمان‌ها و مصالح آن‌ها، محصولات نانو ساختمانی و مواد عایق بندی با کیفیت اصلی را نشان می‌دهد پیدا کنید.

 قطعا تاریخ مقاله و  واطلاعاتی که از زمان تاسیس و ارائه تضمین‌های یک فروشنده معتبر را در وب سایت رسمی آن‌ها، شما را سورپرایز خواهد کرد، اگر توانسته ایم که به شما در پیدا کردن یک مرکز معتبر و با کیفیت در ارائه سلامت وتقویت عمر مصالح ساختمانی سرنخ یا کوچک‌ترین کمکی کرده باشیم؛ بسیار خرسندیم، چون امروزه فعالیت‌های ناجوری از سمت برخی از بازارها انجام می‌می‌شود و آسبش را مصرف کنندگان می‌بینند، برای مثال؛ به سادگی با یک تبلیغ ساده، از شما کلاه برداری و سوء‌استفاده می‌شود.

 وصل کردن پازل‌های کوچک به ‌هم دیگر جواب اعتماد شما است. جهت مشاهده و خواندن ادامه مطلب در رابطه با قیمت خرید موا نانو آجر نما، با کیفیت اصلی، جایگزین این مواد به عنوان موادهای قدیمی رزینی و آدرس دقیق محل به ادامه مطلب مراجعه کنید...

منبع خبر اصلی:  موسسه فرهنگی واطلاع رسانی تبیان - دستیار زندگی

کد خبر: ۲۵۴٬۹۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha