۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۶
بیجینگ ایکس ۵۵ در انتظار تایید قیمت توسط شورای رقابت| تیگارد ایکس ۳۵پرایم بزودی راهی بازار می شود
مدیر فروش سانیا موتور پارسیان در گفت و گو با بازار:

بیجینگ ایکس ۵۵ در انتظار تایید قیمت توسط شورای رقابت| تیگارد ایکس ۳۵پرایم بزودی راهی بازار می شود

معظمی مدیر فروش سانیار موتور پارسیان به بازار گفت: بیجینگ ایکس ۵۵ به عنوان محصول جدید این شرکت پس از تایید قیمت توسط شورای رقابت و سازمان حمایت در سامانه یکپارچه فروش خودرو عرضه خواهد شد.

بازار؛ گروه خودرو: در نمایشگاه خودرو اصفهان فقط شرکت های بخش خصوصی حضور داشتند، خودروسازانی که با محصولات و برنامه های جدید در این گردهمایی شرکت کرده بودند. استقبال بازدیدکنندگان در کنار خودروهای که در این رویداد به نمایش درآمده بودند، نشان از تغییر سهم بازار میان خودروسازان دولتی و خصوصی به دلیل ایجاد تنوع و دقت به سلیقه مشتریان دارد. یکی از شرکت های که با محصول جدید نظر مشتریان را به خود جلب کرد، «سانیار موتور پارسیان» بود، در همین رابطه با محمد معظمی مدیر فروش سانیار موتور پارسیان به گفت و گو پرداختیم:

بیجینگ ایکس ۵۵ است که پس از تایید قیمت توسط شورای رقابت و سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در سامانه یکپارچه فروش خودرو عرضه خواهد شد

* در هفدهمین نمایشگاه خودرویی اصفهان محصولی جدید را به نمایش گذاشتید، این خودرو چه زمانی راهی بازار خواهد شد؟

خودرویی که بزودی آن را راهی بازار خواهیم کرد، وارداتی است. این خودرو محصول شرکت «بایک» به نام بیجینگ ایکس ۵۵ است که پس از تایید قیمت توسط شورای رقابت و سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در سامانه یکپارچه فروش خودرو عرضه خواهد شد.

* یکی از دغدغه های اصلی مشتریان در زمان خرید خودرو در بازار تامین خدمات پس از فروش آن است، چه برنامه ای برای توسعه و تامین خدمات پس از فروش محصولات خود دارید؟

این شرکت علاوه بر گارانتی که برای محصولات خود ارائه می دهد، تعهد تامین برای قطعات یدیکی نیز در نظر گرفته است؛ براساس این موضوع در صورتی که مشتریان نیاز به قطعه ای داشته باشند، ظرف مدت سه روز کاری آن را تامین خواهیم کرد. حتی اگر خط تولید با این شیوه تامین دچار توقف تولید شود، جهت جلب رضایتمندی مشتریان آن را انجام خواهیم داد. همچنین باید اشاره داشت که در حال حاضر پنج نماینده فعال در کشور داریم و تا پایان سال تعداد آن ها به ۱۰ نمایندگی خواهد رسید.

* به تازگی وزارت صمت تعرفه واردات قطعات منفصله را افزایش داده است، این موضوع در رشد قیمت محصولات شما اثرگذار بوده است؟

باتوجه به اینکه محصول جدید شرکت سانیا موتور پارسیان وارداتی است، مشمول افزایش قیمتی که شما اشاره داشتید، نمی شود. اما در صورتی که این موضوع تاثیری در افزایش قیمت خودرو تیگارد ایکس ۳۵ داشته باشد، بررسی مجدد قیمت انجام و آن را به شورای رقابت جهت بازبینی ارسال خواهیم کرد، ولی فعلا برنامه ای در خصوص افزایش قیمت نداریم.

ایکس ۳۵ در کلاس کراس اوور کوچک رقبای زیادی دارد، بنابراین سعی کردیم محصول تیگارد ایکس ۳۵ پرایم را با آپشن های بیشتر به بازار عرضه کنیم

* باتوجه به اینکه رقابت در عرضه محصولات کراس اوور در بازار داخل هر روز سخت تر می شود، برای ایجاد تمایز خودرو تیگارد ایکس ۳۵ با سایر محصولات رقبا چه برنامه ای دارید؟

همانطور که اشاره کردید برای ایکس ۳۵ در کلاس کراس اوور کوچک رقبای زیادی وجود دارد، بنابراین سعی کردیم محصول تیگارد ایکس ۳۵ پرایم را با آپشن های بیشتر به بازار عرضه کنیم. از سوی فرآیندی برای نصب آپشن های جدید روی تیگارد ایکس ۳۵ توسط مالکان آن تعریف شده است. گفتنی است که تلاش کردیم که نصب آپشن های جدید برای ایکس ۳۵ پرایم چندان منجربه افزایش قیمت نشود.

* برنامه تولید خودرو تیگارد ایکس ۳۵ در سال چقدر است و هدف توسعه سبد محصول نیز دارید؟

برنامه ریزی تولید برای خودرو تیگارد ایکس ۳۵ سالی سه هزار دستگاه است، سانیار موتور پارسیان بزودی خودروهای پیکاپ دو کابین را به سبد محصولات خود اضافه خواهد کرد.

کد خبر: ۲۵۴٬۶۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha