۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۷
کاربران پلی استور از برنامه های به روز رسانی شده خود خبر ندارند
رفتارهای عجیب و غریب گوگل؛

کاربران پلی استور از برنامه های به روز رسانی شده خود خبر ندارند

 اخیرا گوگل پلی استور رفتارهای عجیب و غریبی از خود نشان داده که کاربران پس از به روزرسانی برنامه ها هیچ گونه اعلانی در رابطه با آپدیت برنامه های خود مشاهده نکنند.

به گزارش خبرنگار بازار به نقل از اندرویدسنترال، سخنگوی گوگل تایید کرده که عدم  نمایش اعلان کننده های تایید کننده به روز رسانی برنامه ها، یک تغییر اساسی است که با هدف کاهش اعلان های اسپم در پلی استور، توسط مهندسین این شرکت در حال آزمایش است.   

با وجود آنکه اطلاع از بروزرسانی برنامه ها به طور خودکار برای ما مفید است اما پینگ تلفن همراه در هر لحظه کمی آزار دهنده است ...

پینگ  تاخیر زمانی است که ما به هنگام انجام تمام امور آنلاین مانند آپلود فایل ها، ارسال یک ایمیل، کلیک کردن یک لینک و غیره انجام می دهیم. اگراین بارگذاری ها با سرعت انجام شود، ما پینگ کمتری داریم.  

بنابراین به نظر می رسد که گوگل در اینجا محتاطانه تر عمل می کند و تصمیم گرفته هر لحظه کاربران را در جریان برنامه های به روز رسانی شده قرار ندهد.  

 پلی استور پیشنهادی در رابطه با به روز رسانی برنامه ها ارائه می دهد، هنگامی که کاربران به وای فای متصل می شوند از آپدیت برنامه ها مطلع شوند و یا پلی استور از کاربر پیش از آپدیت برنامه ها اجازه بگیرد.

گفتنی است که گوگل قصد ندارد با کسب اجازه از کاربران و قبل از به روز رسانی برنامه ها، اعلان ها را حذف کند زیرا تغییر در برنامه ها می تواند بر برنامه های داده کاربران تأثیر بگذارد یا توانایی آنها در دانستن زمان بروز رسانی برنامه ها مختل کند.

با این حال، برخی از کاربران گزارش داده اند که دریافت نوع دوم اعلان ها را متوقف کرده و از زمان به روزرسانی برنامه ابرنامه ها مطلع نمی شوند.

گفتنی است که با پرسش از شرکت گوگل هنوز مشخص نشده که این مشکلات و باگ ها مربوط به تغییر در رویه کار پلی استور در خصوص نمایش اطلاعیه ها و اعلان ها است یا مشکلاتی مربوط به تلفن های کاربران وجود دارد. در صورت پاسخ شرکت، پلی استور اطلاع خواهد داد.

کد خبر: ۲٬۵۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha