۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۱
خرید موزاییک حیاطی جدید + لیست قیمت

خرید موزاییک حیاطی جدید + لیست قیمت

موزائیک ها در قسمت های مختلفی از ساختمان ها و مکان ها مورد استفاده قرار می گیرند که یکی از متداول ترین آن ها، به عنوان کفپوش حیاط می باشد.

به گزارش بازار، موزائیک ها در قسمت های مختلفی از ساختمان ها و مکان ها مورد استفاده قرار می گیرند که یکی از متداول ترین آن ها، به عنوان کفپوش حیاط می باشد. اما بهترین موزاییک برای این قسمت از ساختمان کدام است؟ قیمت موزاییک مناسب برای حیاط چقدر است؟ برای خرید موزاییک حیاطی جدید به کدام فروشگاه مراجعه کنیم؟ در ادامه این محتوا علاوه بر پاسخ به سوالات فوق، شما را با اصلی ترین ویژگی های این نوع موزائیک ها آشنا خواهیم کرد. پس با ما همراه باشید.

انواع موزاییک های مناسب برای پوشش کف حیاط

موزاییک ها یکی از متنوع ترین مصالح ساختمانی هستند که در طرح ها، رنگ ها، جنس ها و مدل های مختلفی تولید می شوند. بنابراین، بسته به این نکته هر یک ویژگی های منحصر به فردی داشته و برای مکان های مشخصی مورد استفاده قرار می گیرند. از این رو است که می توان گفت قیمت موزاییک اصفهان با سایر مدل های موجود متفاوت است. بنابراین در این قسمت به بررسی مناسب ترین کفپوش ها برای کف حیاط خواهیم پرداخت.

خرید موزاییک حیاطی جدید + لیست قیمت

موزاییک های سیمانی

همانطور که از نام این مدل پیداست، ماده غالب برای ساخت آن سیمان می باشد. از این رو غالبا دارای سطحی صاف و یکنواخت هستند. البته گفتنی است که برخی از انواع موزاییک های سیمانی به صورت شیاردار ساخته می شوند.

موزاییک های پلیمری

 کاشی های پلیمری از متنوع ترین موزائیک های موجود هستند. مواد تشکیل دهنده و شیوه ساخت متفاوت باعث شده تا بتوان این سنگ های مصنوعی را در هر طرح و مدل و با هر سایز و رنگی تولید کرد. استحکام فوق العاده، وزن کم، مقاومت دمایی بسیار بالا، ضد آب بودن، ضد سایش و توان تحمل فشار زیاد از جمله بارزترین ویژگی های این کفپوش ها هستند. بنابراین اگر شما هم قصد خرید این نوع موزاییک ها را دارید و البته به دنبال ارزان ترین قیمت موزاییک پلیمری هستید، پیشنهاد می کنیم حتما نگاهی به وب سایت مجموعه خانه موزائیک بیندازید.

موزاییک های گرانیتی

کاشی های گرانیتی یکی از زیباترین و محبوب ترین موزائیک های موجود هستند. آن ها نه تنها برای کف حیاط، بلکه برای نمای ساختمان ها، کف سالن ها و مراکز تجاری، هتل ها و بیمارستان و بسیاری از موارد دیگر کاربرد دارند. در ساختار این کاشی ها، از دانه های ریز و درشت شن استفاده می شود که استحکام موزائیک را بهبود می بخشد.

موزاییک های سنگی

همانطور که از نام این کفپوش ها مشخص است، آن ها عموما از سنگ های طبیعی مانند سنگ گرانیت، مرمر، سنگ آهک و ... ساخته می شوند. بنابراین می توان گفت که ساختار سنگی آن ها، سبب استحکام و مقاومت فوق العاده این کفپوش ها می شود. موردی که آن ها را به یک گزینه مناسب برای پوشش مکان های پرتردد مانند حیاط تبدیل می کند.

موزاییک های لاشه

این نوع موزاییک ها از متداول ترین انواع موجود برای کف حیاط، باغ، ویلا، پارک و امثال این ها هستند. این کفپوش ها با استفاده از سنگ های ریز و درشت ساخته می شوند که این ظاهری منحصر به فرد را به فضای شما هدیه می دهد. بنابراین مانند آن را در هیچ کجا نمی توانید پیدا کنید. علاوه بر این، گفتنی است که وجود قلوه سنگ در ساختار این موزاییک ها، سبب مقاومت و استحکام بی نظیر آن ها می شود. استفاده از این کفپوش ها در کنار موزاییک دورباغچه ای جدید ، نمای حیاط شما را دگرگون می سازد.

مهم ترین ویژگی های موزاییک های حیاط

موزائیک ها از پر استفاده ترین مصالح ساختمانی هستند از این رو می توان گفت استفاده از آن ها در مکان های مختلفی چون کفپوش سالن، دیوارها و کف سرویس بهداشتی و آشپزخانه، پارکینگ، پشت بام، تراس، حیاط و ... رایج است. اما همانطور که این موزاییک ها برای مکان های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند، لازم است تا ویژگی های متفاوتی نیز داشته باشند.  بنابر این نکته در ادامه مروری کوتاه بر اصلی ترین و مهم ترین ویژگی های موزاییک های مناسب برای حیاط خواهیم پرداخت.

خرید موزاییک حیاطی جدید + لیست قیمت

  1. تحمل فشار زیاد: حیاط از مکان های پرتردد ساختمان است و از این رو باید دارای کفپوشی با مقاومت بسیار بالا باشد. در غیر اینصورت لازم است تا خیلی زود برای خرید کاشی های جدید اقدام کنید که این هزینه های شما را به شدت افزایش خواهد داد.
  2. مقاومت بالا: حیاط در تمام روزهای سال در معرض عوامل طبیعی مختلفی چون نور مستقیم خورشید، باد، باران، برف، تگرگ، سرما و یخبندان و نیز مواد شیمیایی قرار دارد از این رو لازم است تا برای خرید موزاییک حیاطی جدید به سراغ مقاوم ترین مدل ها بروید. به خاطر داشته باشید که مقاومت سایشی بالا دیگر شرط ضروری برای این کفپوش ها است.
  3. طول عمر زیاد: همانطور که پیشتر هم اشاره کردیم، موزاییک های حیاط همواره در معرض عوامل مختلف قرار دارند بنابراین باید علاوه بر مقاومت زیاد، طول عمر بالایی نیز داشته باشند. اگر کفپوش های انتخابی شما از این ویژگی محروم اند، خیلی زود باید به سراغ خرید موزاییک های جدید بروید. توجه داشته باشید که تعویض و جایگزینی موزاییک ها کار چندان آسانی نیست و بسته به وسعت حیاط شما، ممکن است به هزینه بالایی نیاز داشته باشید. فروشگاه خانه موزاییک بهترین و مرغوب ترین محصولات را به شما ارائه می دهد. همینطور باید بگوییم که در خصوص قیمت موزائیک نگران نباشید چرا که در این فروشگاه مناسب ترین قیمت ها را خواهید یافت.
  4. مقاوم در برابر لکه: شاید تاکنون خیلی به این موضوع فکر نکرده باشید که موزائیک های حیاط باید ضد لکه باشند. اگر عادت دارید با قرار دادن گلدان ها در حیاط، فضای ساختمان خود را بهبود ببخشید، باید بدانید که به مرور زمان زیر این گلدان ها لکه ایجاد می شود که می تواند نمای حیاط را زشت و کثیف جلوه دهد. از این رو یک موزاییک با کیفیت و مقاوم در برابر لکه شما را با چنین مشکلی روبرو نخواهد کرد.

خرید موزاییک حیاطی جدید + لیست قیمت

  1. مقاوم در برابر لغزش: حیاط محل مناسبی برای بازی کودکان است. علاوه بر این، در برخی از ساختمان ها پیش از ورود به پارکینگ لازم است تا از حیاط عبور کنید. پس اگر موزائیک های انتخابی شما در برابر لغزش مقاوم نباشند، با یک مشکل بزرگ به خصوص در فصول سرد سال و زمان یخبندان مواجه خواهید شد.
  2. انبساط و انقباض کم: از آنجا که موزائیک های حیاط در معرض نور مستقیم آفتاب قرار دارند، تغییرات دما در روز و شب به ترتیب سبب انبساط و انقباض آن ها می شود. از این رو این نوسانات دمایی می توانند به موزاییک ها آسیب برسانند. بنابراین بهتر است کفپوش هایی را انتخاب کنید که در برابر این مورد نیز مقاوم باشند.

قیمت موزائیک حیاطی جدید چقدر است؟

خرید موزاییک حیاطی جدید + لیست قیمت

موزاییک های حیاطی در انواع مختلفی تولید و عرضه می شوند که هر یک قیمت خاص خود را دارند. علاوه بر این، عوامل متعددی چون مدل موزاییک، شیوه تولید، مواد تشکیل دهنده، طرح و سایز کاشی، کارخانه تولید کننده و ... بر این قیمت اثرگذار هستند. همچنین تورم موجود در بازار باعث شده است تا نتوان یک قیمت ثابت را برای این محصولات عنوان کرد. بنابراین اگر شما هم به دنبال لیست قیمت موزاییک حیاط  هستید و می خواهید با کیفیت ترین جنس را با ارزان ترین قیمت خریداری نمایید، مشاهده وب سایت خانه موزاییک را از دست ندهید.

سوالات متداول

بهترین اندازه موزائیک حیاط چقدر است؟

موزائیک های حیاط در سایزهای مختلفی تولید می شوند که از متداول ترین آن ها می توان به ۳۰*۳۰، ۶۰*۶۰ و ۶۰*۱۲۰ اشاره کرد. بنابراین شما بسته به سلیقه و فضای خود می توانید یکی از این سایزها را انتخاب کنید. البته گفتنی است که برای حیاط های کوچک، استفاده از موزاییک های کوچک هم توصیه می شود در حالی که بهتر است برای حیاط های با مساحت بالا از موزاییک های بزرگ استفاده کنید.

آیا می توان برای کف حیاط از سنگ استفاده کرد؟

بله، سنگ فرش یکی دیگر از گزینه های پرطرفدار برای پوشش کف حیاط است. این کفپوش ها به دلایلی چون مقاومت بالا، ضد آب و ضد لغزش بودن، مقاوم در برابر دما و رطوبت، نمای خاص و منحصر به فرد و مواردی از این قبیل، یک گزینه عالی برای حیاط به حساب می آیند.

مزایای خرید موزائیک حیاط از خانه موزاییک چیست؟

با انتخاب این مجموعه شما می توانید لیست متنوعی از محصولات را مشاهده کرده و به سادگی و در منزل مدل دلخواه خود را به صورت اینترنتی خریداری نمایید. فروش با کیفیت ترین محصولات، ارائه مناسب ترین قیمت و ارسال سریع کالا از دیگر مزایای خرید از این مجموعه با سابقه هستند.

کد خبر: ۲۵۴٬۴۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha