۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۶
سرمایه گذاری ۳۰ هزار میلیارد تومانی در تولید مسکن| توسعه ساخت و ساز و خروج پروژه های راکد
مدیر عامل گروه مالی بانک مسکن خبر داد

سرمایه گذاری ۳۰ هزار میلیارد تومانی در تولید مسکن| توسعه ساخت و ساز و خروج پروژه های راکد

شیرزادی، مدیر عامل گروه مالی بانک مسکن با بیان اینکه باید هر راهی برای جذب منابع مالی و ورود به حوزه‌های مختلف مسکن را پیدا کنیم از سرمایه گذاری ۳۰ همتی بانک مسکن برای توسعه ساخت و ساز خبر داد.

بازار؛ گروه راه و مسکن: سعید شیرزادی مدیر عامل گروه مالی بانک مسکن با اشاره به اینکه بانک مسکن در طرح نهضت ملی مسکن رتبه اول است گفت: رتبه اول بانک مسکن در مقایسه با سایر بانک در طرح بزرگ ملی مسکن نشان داد که بانک به همراه شرکت های تابعه خود، در حوزه مسئولیت اجتماعی به خوبی عمل کرده است.

باید هر راهی را برای جذب منابع مالی، مشارکت و ورود به حوزه‌های مختلف مسکن را پیدا کنیم

مدیر عامل گروه مالی بانک مسکن با تاکید بر اینکه تأمین سرمایه ما می‌تواند هم به بخش‌ دولتی و هم خصوصی کمک کند گفت: باید هر راهی را برای جذب منابع مالی، مشارکت و ورود به حوزه‌های مختلف مسکن را پیدا کنیم و با این ظرفیتی که در بانک مسکن وجود دارد، هم می توان تامین مالی کرد و هم با مشارکت سایر ارگان‌ها و نهادهای دولتی و شبه دولتی دغدغه مسکن را مرتفع کرد.

تفکیک بخش‌خصوصی و دولتی در حوزه مسکن معنا ندارد؛ هر کسی بتواند در کشور آجر روی آجری بگذارد چه بانک مسکن و چه بخش‌خصوصی، ما کنارشان هستیم

شیرزادی در پاسخ به این پرسش که بخش‌ خصوصی چقدر می‌تواند در این حوزه به بخش مسکن و بانک مسکن کمک کنند، گفت: تفکیک بخش‌خصوصی و دولتی در حوزه مسکن معنا ندارد؛ هر کسی بتواند در کشور آجر روی آجری بگذارد چه بانک مسکن و چه بخش‌خصوصی، ما کنارشان هستیم و می‌توانیم دست به دست‌شان بدهیم و کمک‌شان کنیم.

تأمین سرمایه‌، لیزینگ و شرکت‌های ساختمانی تابع ما می‌توانند به بخش‌خصوصی کمک کنند و کنارشان باشند. در حال حاضر تأمین سرمایه مشارکت جدی با بخش‌ خصوصی دارد

او افزود: تأمین سرمایه‌، لیزینگ و شرکت‌های ساختمانی تابع ما می‌توانند به بخش‌خصوصی کمک کنند و کنارشان باشند. در حال حاضر تأمین سرمایه مشارکت جدی با بخش‌ خصوصی دارد.

مدیر عامل گروه مالی بانک مسکن در پاسخ به این پرسش که آیا بانک ها از بخش مسکن حمایت می کنند از سرمایه گذاری ۳۰ همتی بانک مسکن برای توسعه ساخت و ساز در سال آینده خبر داد.

او گفت: ما می‌توانیم این ۳۰ هزار میلیارد تومان را در اختیار افرادی بگذاریم که بخواهند در حوزه مسکن سرمایه‌گذاری کنند و این عدد کوچکی نیست. اعتقادم ما این است که با این رقم و ظرفیت‌هایی که وجود دارد می‌توان پروژه‌های راکد را با برنامه‌ریزی صحیح به جریان انداخت و به بهره‌برداری رساند.

کد خبر: ۲۵۴٬۳۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha