۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۲
مجتمع آب‌رسانی سبلان نیازمند ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار است/ معرفی پروژه‌های اردبیل به سرمایه‌گذاران
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اردبیل:

مجتمع آب‌رسانی سبلان نیازمند ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار است/ معرفی پروژه‌های اردبیل به سرمایه‌گذاران

اردبیل - بهنژاد، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اردبیل گفت: برای تکمیل مجتمع‌های آب‌رسانی استان تلاش می‌کنیم تا از ظرفیت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی نیز استفاده کنیم.

فرامرز بهنژاد در گفتگو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: در اردبیل بیش از ۲۳ مجتمع آب‌رسانی بزرگ و متوسط در حال اجرا است که برای تکمیل آن به میلیاردها تومان منابع مالی نیاز داریم که با توجه به شرایط درآمدی دولت تکمیل و راه‌اندازی آن‌ها زمان‌بر خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا تلاش بر این است تا از ظرفیت سرمایه‌گذاران بومی و غیربومی برای تکمیل و راه‌اندازی مجتمع‌های آب‌رسانی روستایی استفاده کنیم تا سرعت بهره‌برداری از این مجموعه‌ها افزایش یابد.

آب‌رسانی به بیش از ۱۲۰ روستای دارای مشکل در اولویت برنامه‌ها
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل به مشکل آب روستاها به‌ویژه در تابستان اشاره کرد و گفت: شرکت آب و فاضلاب استان با سه برنامه کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت تلاش می‌کند تا مشکلات و موانع پیشروی آب‌رسانی در شهرها و روستاها را برطرف کند.

بهنژاد این هدف‌گذاری را بیشتر متوجه طرح‌های اجرایی در بخش آب‌رسانی به روستاها اعلام کرد و افزود: در کوتاه‌مدت آب‌رسانی به بیش از ۱۲۰ روستای دارای مشکل در اولویت بوده و انتظار می‌رود با تلاش و فعالیت پیمانکاران و مجریان طرح‌ها این پروژه‌ها به سرانجام برسد.

وی برنامه‌های میان‌مدت را آب‌رسانی به روستاها از طریق چشمه‌ها و منابع آب جاری اعلام و تصریح کرد: به‌عنوان نمونه پروژه آب‌رسانی دره‌بیگلو در مشگین‌شهر با پوشش بیش از ۱۵ روستا در حال انجام است که پیمانکار در روزهای آینده قول مساعد برای تکمیل و بهره‌برداری از این مجموعه را داده است.

مجتمع سبلان با تزریق ۱۲۰ میلیارد تومان تکمیل می‌شود
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اردبیل به تکمیل مجتمع‌های آب‌رسانی در روستاها با پوشش صدها روستا اشاره کرد و گفت: نمونه این پروژه مجتمع سبلان است که با تکمیل آن بیش از ۲۱۰ روستا و چهار شهر در مشگین‌شهر از آب شرب پایدار بهره‌مند خواهند شد.

بهنژاد افزود: برای اجرای تصفیه‌خانه و خطوط انتقال این مجتمع ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته‌شده تا در ماه‌های آینده با تأمین بخشی از این منابع پروژه شکل فعال‌تری به خود گیرد.

وی به کیفیت آب شرب اردبیل نیز اشاره و اظهار کرد: شهروندان نگران مصرف آب‌لوله‌کشی در اردبیل نباشند چراکه به‌صورت مرتب آزمایش و نمونه‌برداری از آب مصرفی در اردبیل انجام می‌شود و تاکنون نیز هیچ آلودگی میکروبی و یا شیمیایی گزارش نشده است.

کد خبر: ۲۵٬۴۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha