۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۳
گازرسانی به شهر کوهستانی بلده با ۱۴ پیمانکار در دست اجرا است
مدیرعامل شرکت گاز مازندران:

گازرسانی به شهر کوهستانی بلده با ۱۴ پیمانکار در دست اجرا است

ساری- مایلی رستمی مدیرعامل شرکت گاز مازندران گفت: گازرسانی به شهر کوهستانی بلده با ۱۴ پیمانکار و اعتبار دو هزار میلیارد تومانی در دست اقدام است.

قاسم مایلی رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با اشاره به این دو شهر کوچک استان از جمله بلده در حال گازرسانی است، گفت: برای طرح گازرسانی بلده ۳۵۰ کیلومتر شبکه اجرا می کنیم و دو هزار میلیارد تومان اعتبار برای آن صرف می شود.

وی با بیان این که گازرسانی به شهر کوهستانی بلده با ۱۴ پیمانکار در دست اقدام است، گفت: گازرسانی با لوله های فولادی ۱۶ اینچی در حال انجام است و تلاش می کنیم این پروژه سال آینده بهره برداری شود.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران با اظهار این که ۹۷ درصد خانوارهای روستایی استان از نعمت گاز بهره مند هستند، افزود: سال آینده تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار در استان گازرسانی می شود.

مایلی رستمی با اظهار این که ۳۵۰ روستای استان فاقد گاز هستند، گفت: همزمان با دهه فجر ۵۰ روستا در استان گازرسانی می شود.

وی کم بودن عرض جاده در مسیر دوهزار تنکابن را از جمله مشکلات برای اجرای طرح های گازرسانی بیان کرد و گفت: مناطق کوهستانی شیخ موسی و فیلبند نیز در حال گازرسانی است.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران با عنوان این که منطقه بهشهر و گلوگاه امسال سبز و گازرسانی می شود، گفت: سه روستای منطقه چند روز آینده گازرسانی می شود.

مایلی رستمی با بیان این که ۲۴۰ پیمانکار مشغول اجرای پروژه های گازرسانی هستند، گفت: مبلغ امتیاز گاز۲۲۰ هزار تومان به ازای هر مشترک است.

کد خبر: ۲۵۴٬۲۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • ملکشاه IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
      1 0
      فیلبند پس چه زمانی گازرسانی خواهد شد