۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۱
صدور ۷۰۰ حکم تخریب ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی و باغی همدان
دادستان همدان اعلام کرد:

صدور ۷۰۰ حکم تخریب ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی و باغی همدان

همدان - دادستان همدان از وجود ۷۰۰ حکم تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی و باغی استان همدان خبر داد و عنوان کرد: این احکام اجرا نشده که به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی دادستانی همدان، حسن خانجانی در جلسه بررسی وضعیت ساخت و سازهای غیرمجاز در حوزه اراضی باغی و کشاورزی اظهار کرد: متأسفانه با وجود احکام صادره برای تخریب این گونه ساخت و سازها اراده‌ای جدی در مسئولان استانی جهاد کشاورزی و در وزارت جهاد کشاورزی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه وزارت جهاد کشاورزی برنامه خاصی برای برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز ندارد، عنوان کرد: اگر برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز و تغییر کاربری اراضی کشاورزی و باغی، جزو اولویت‌های این وزارتخانه بود لااقل تجهیزات لازم را در اختیار استان برای مبارزه با زمین‌خواری قرار می‌داد.

دادستان همدان از وجود ۷۰۰ حکم تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی و باغی استان خبر داد و عنوان کرد: این رقم احکام اجرا نشده که به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

وی تاکید کرد: باید هرچه سریعتر جهاد کشاورزی استان برنامه زمان‌بندی تخریب را به این دادسرا اعلام کند.

کد خبر: ۲۵۴٬۱۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 6
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • مرتضی IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
      3 0
      کسانی که باغ درست کرده اند ویا قصد احداث باغ دارند بایست دولت حمایت نماید و مجوز دیوار کشی وساختمان نشیمن باغی و وام ضروری بدهد .تخریب کار خوبی نیست .وفردای قیامت باز خواست دارد.ولازم است قوانین موجود اصلاح گردد.نبایست بخیل وحسود بود.آیندگان قضاوت خواهند نمود.
    • مجید IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
      6 0
      وقتی شما هم مثل اسرائیل تخریب کنید فرق شما با اونا چیه باید یه راه کار بدین اول ساخته نشه ،بعد هر کشاورز،و دامدار در محیط خود نیاز به جانپناه و انبار دارند ،یه خورده قوانین بررسی کنید بد نیست?۵۲
    • مسعود IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
      7 0
      تا بحال کدوم باغی رو که خراب کردین زمینش به حالت قبل برگشته و الان داره کشاورزی میشه،فقط تخریب میشه و بعدش خداحافظ تا مدت‌های طولانی نخاله ها رو زمین میمونه و هیچ اقدامی صورت نمیگیره ،حیف این همه هزینه که از طرف صاحب زمین هزینه میشه،و این همه وقت و هزینه که از جانب ارگان های دولتی صرف میشه،واقعا باعث تاسفه
    • جلیل IR ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
      0 0
      در روستایی از دره جوزان ملایر حکم تخریب چندین بار داده شده چون باغ را تبدیل به ساختمان مسکونی 120متری کردند ولی جهادکشاورزی ملایر تا باحال اونو تخریب نکردن چرا بین مردم تفاوت می‌گذارید باید اونو تخریب کنید
    • علیاری IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
      0 0
      مگر باغبانی و باغداری جزئی از صنعت کشاورزی نیست مگر محافظت از محصولات باغبانی و باغداری بجز کشیدن حصار (دیوار کشی یا فنس کشی )در مقابل افراد غریبه و ورود حیوانات اهلی و وحشی نیست . دشمنی با باغبان یا دوستی با تخریب ????
    • میثم IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
      0 0
      شما سالیان بعد در تلاش میشوید که مردم درخت بکارند که خیلی دیر است و فضای سبز ایجاد کنید پس الان مردم دارند این کار را میکنند چرا نمی گذارید زمین های دیم مستلزم بارش باران است که نمی بارد اگر مجوز گلخانه به این زمین ها میدهید حق با شماست دیگر نباید انتظاری بیشتر از این داشت مردم با هزینه خود هوای پاک ایجاد میکنند