۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۸
تأمین زیرساخت‌های لازم و تجهیزات برقی به‌روز در شهرک «پرواز» همدان
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق همدان خبر داد:

تأمین زیرساخت‌های لازم و تجهیزات برقی به‌روز در شهرک «پرواز» همدان

همدان - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان از تأمین زیرساخت‌های لازم و تجهیزات برقی به‌روز در شهرک «پرواز» همدان خبر داد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، علی سهرابی بیدار در بازدید از پروژه نهضت ملی مسکن (شهرک پرواز) همدان که با همراهی مدیرکل بنیاد مسکن استان همدان صورت گرفت، اظهار کرد: با توجه به طرح موجود ارائه شده وجود زیرساخت‌های برق در مجموعه الزامی است.

وی افزود: با بررسی نقشه‌های این شهرک و تعداد واحدهای در حال ساخت، احداث یک پست ۶۳ کیلوولت آمپر برای تأمین برق کوی پرواز و مجموعه‌های مجاور آن نیاز است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان عنوان کرد: از دیگر نیازهای زیرساختی این شهرک، با توجه به تعداد جمعیت برآوردی که در این مجموعه اسکان خواهند یافت یک اداره برق مجهز برای رفع نیازهای برقی است.

وی ادامه داد: امکانات مطلوبی برای این شهرک در نظر گرفته شده که با در نظر گرفتن این امر، طرح‌های پیشنهادی استفاده از تجهیزات برقی به‌روز و طرح‌های تأمین برق از طریق شبکه‌های زمینی با ایجاد کانال‌های برق مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

سهرابی بیدار با بیان اینکه برق جزء نیازهای ضروری و زیرساخت‌های اصلی هر مجموعه است، گفت: با توجه به نقشه‌های موجود جانمایی پیشنهادی پست ۶۳ کیلوولت آمپر و محل اداره برق برای این شهرک و تحویل زمینی برای این منظور بررسی شد.

کد خبر: ۲۵۴٬۱۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha