۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۸
اکوکمپ گردشگری شهداد تا ماه آینده به بهره برداری می رسد| اشتغالزایی برای ۲۰۰ نفر
نماینده مردم کرمان و راور:

اکوکمپ گردشگری شهداد تا ماه آینده به بهره برداری می رسد| اشتغالزایی برای ۲۰۰ نفر

کرمان- نماینده مردم کرمان و راور با اشاره به بهره برداری از اکوکمپ گردشگری شهداد تا ماه آینده گفت: با راه اندازی این اکوکمپ ظرف یک ماه آینده حدود ۲۰۰ شغل مستقیم و غیرمستقیم ایجاد خواهد شد.

به گزارش خبرنگار بازار، محمدرضا پورابراهیمی پیش از ظهر یکشنبه در شورای اداری بخش شهداد اظهار کرد: اکوکمپ گردشگری شهداد تا ماه آینده به بهره برداری می رسد.

وی ادامه داد: ۵۰ درصد جاده شهدا به اندوهجرد آسفالت شده و ۵۰ درصد مابقی نیز تا ابتدای سال آینده به اتمام می رسد.

پورابراهیمی بیان کرد: توافق برای احداث مسیر اندوهجرد به سمت گلباف از منطقه هشتادان به طول حدود ۱۸ کیلومتر که مطالعات آن در حال اتمام است.

نماینده مردم کرمان و راور عنوان کرد: تا دو ماه آینده کار مطالعاتی این طرح به اتمام می‌ رسد و مجوزهای ماده ۲۳ آن نیز اخذ خواهد شد و این مسیر حرکت می تواند رویکرد ترانزیتی و جدا کردن منطقه از جاده را که از ابارق و بم به سمت گلباف اندوهجرد و شهدا و نهبندان است، محقق کند.

وی گفت: گازرسانی به روستاهای تکاب شمالی نیز در حال انجام است و پایان عملیات گازرسانی به این منطقه ۲۲ بهمن سال جاری اعلام خواهیم کرد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس بیان کرد: تا یک ماه آینده بزرگترین اکوکمپ گردشگری که ظرفیت جدید بازسازی مجموعه قبلی است با اعتباری حدود ۲۵۰ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

وی اظهار داشت: با راه اندازی اکوکمپ گردشگری در شهداد ظرف یک ماه آینده حدود ۲۰۰ شغل مستقیم و غیرمستقیم ایجاد خواهد شد که نماد مقتدر در حوزه گردشگری استان کرمان خواهد بود و یکی از اقدامات مهمی است که پیگیری شده و در دست انجام است.

کد خبر: ۲۵۳٬۹۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha