۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۹
ضرورت معرفی شفاف مزیت های سرمایه گذاری برای تجار و فعالان اقتصادی
سرکنسول ترکیه در تبریز تاکید کرد؛

ضرورت معرفی شفاف مزیت های سرمایه گذاری برای تجار و فعالان اقتصادی

تبریز- سرکنسول ترکیه در تبریز بر ضرورت معرفی شفاف مزیت های سرمایه گذاری برای تجار و فعالان اقتصادی تاکید کرد.

به گزارش بازار، چتین تانر در رویداد علمی همایش بین المللی فرصت‌های سرمایه گذاری تبریز افزود: همکاری اقتصادی دوجانبه با ایران خیلی فراتر از ضرورت هاست و نیاز وافری به افزایش تعاملات اقتصادی بین دو کشور وجود دارد.

وی با اشاره به تاثیر مثبت پیش جلسات تشکیل شده در راستای این همایش را کلیدی دانست و تصریح کرد: تنظیم موافقت نامه های همکاری در حوزه بهداشت، حمل و نقل و برخی حوزه های دیگر شهری در نشست مشترک ایران و ترکیه می تواند در تقویت همکاری های مشترک موثر باشد.

سرکنسول ترکیه در تبریز اضافه کرد: در ششمین نشست استان های همرزی ایران و ترکیه نیز تصمیات خوبی برای توسعه تجارت و ‌افرایش مبادلات گرفته شد و افزایش مبادلات دو کشور همسایه خیلی مهم و حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه تلاش ما تعمیق روابط دو کشور دوست و همسایه است خاطر نشان کرد: ضرورت دارد تضمین های لازم برای امنیت سرمایه گذاری در تبریز به بازرگانان ترکیه داده شود.

چتین تانر اظهار کرد: با توجه به سفرهای اخیر تیم تجاری ایران به ترکیه ، عناصر توسعه اقتصادی تقویت شده است و از شهردار تبریز بخاطر دعوت به این رویداد استثنایی و بزرگ قدردانی می‌کنیم.

سرکنسول ترکیه در تبریز حوزه ماموریت کاری خود را افزایش تعاملات و توسعه مبادلات خواند و گفت: اشتراکات زبانی و فرهنگی عمیقی بین دو کشور وجود دارد.

کد خبر: ۲۵۳٬۸۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha