۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۹
رونمایی از سامانه متوفیان سهام عدالت با نام میراث
مشاور رئیس سازمان بورس اعلام کرد

رونمایی از سامانه متوفیان سهام عدالت با نام میراث

دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت گفت: سامانه انتقال سهام متوفیان سهام عدالت به وراث با نام میراث فردا (دوشنبه) رونمایی می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، مهدی حاجی‌وند افزود: با رونمایی از سامانه انتقال سهام متوفیان سهام عدالت با نام "میراث" دغدغه حدود ۱۵ میلیون نفر از وراث متوفیان سهام عدالت بعد از حدود ۱۸ سال برطرف خواهد شد.

وی اظهار داشت: بر اساس اعلام شرکت سپرده‌گذاری مرکزی، وراث متوفیان سهام عدالت در مرحله نخست این طرح ملی، می‌توانند به شعب منتخب شرکت‌های کارگزاری سراسر کشور مراجعه کنند

دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت تاکید کرد: وراث سهام عدالت برای دریافت جدول زمان بندی و تشکیل پرونده باید به درگاه ذینفعان بازار سرمایه به آدرسddn.csdiran.ir و برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای این طرح ملی به رسانه‌های رسمی مراجعه کنند.

گفتنی است؛ بر اساس آخرین اطلاعات، بیش از سه میلیون و ۷۰۰ هزار سهامدار سهام عدالت از سال ۱۳۸۴ فوت کرده‌اند که زیر ساخت‌های لازم برای تعیین تکلیف انتقال سهام این تعداد متوفی فراهم شده و فردا با رونمایی از سامانه میراث، این طرح ملی وارد مرحله عملیاتی می‌شود.

دهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی و معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور در روزهای ۱۵ تا ۱۸ آبان ماه جاری در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی جزیره کیش برگزار می‌شود.

کد خبر: ۲۵۳٬۷۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • محسن IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
      0 0
      فروش سهام عدالت چی شدچرافروش رابازنمی کنید دیگه تاکی مردم به پول نیازدارد