۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴
دفاتر کاریابی‌ استان زنجان پالایش می‌شوند
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان:

دفاتر کاریابی‌ استان زنجان پالایش می‌شوند

زنجان - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان، گفت: دفاتر کاریابی‌های داخلی و خارجی استان در راستای ارتقاء سطح خدمات شغلی و مشاوره‌ای پالایش می‌شوند.

محمد رضا یوسفی در گفتگو با خبرنگار بازار،با بیان اینکه دفاتر کاریابی‌ داخلی و خارجی زنجان در راستای ارتقاء سطح خدمات شغلی و مشاوره ای پالایش می شوند، گفت: مجموع کاریابی داخلی استان در سال ۹۸ به ۲۰ کاریابی و کاریابی های خارجی به چهار کاریابی افزایش یافته و در عین حال مجوز کاریابی هایی که عملکرد ضعیف داشته اند ابطال خواهد شد.

وی با بیان اینکه از سال ۹۷ تاکنون حدود هشت دفتر کاریابی داخلی و دو دفتر کاریابی خارجی و همچنین یک کاریابی الکترونیکی در زنجان به مجموع دفاتر کاریابی مجاز اضافه شده است، افزود: افزایش تعداد دفاتر کاریابی در راستای ارتقاء سطح خدمات قابل ارائه توسط این دفاتر و رضایتمندی کارجویان و کارفرمایان انجام شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان،گفت: میزان حق الزحمه دفاتر مشاوره شغلی و کاریابی های غیر دولتی برای کاریابی های داخلی برای مشاوره شغلی و ثبت نام ۲۷۰ هزار ریال و دفاتر کاریابی خارجی چهار میلیون ریال تعیین شده است.

یوسفی تاکیدکرد: حفظ و نگهداری از اطلاعات شخصی و هویتی جویندگان کار و نیز اقدام در چارچوب دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های ابلاغی توسط دفاتر کاریابی ضروری است.

وی اضافه کرد: شناسایی و برخورد با دفاتر کاریابی غیر مجاز حتی در فضای مجازی با همکاری انجمن صنفی کارفرمایی کاریابی‌های استان به صورت جدی پیگیری خواهد شد.

کد خبر: ۲٬۵۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha