۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰
برگزاری نمایشگاه تخصصی کیف و کفش و محصولات پوست و چرم در مشهد
رییس اتحادیه کفاشان خبر داد

برگزاری نمایشگاه تخصصی کیف و کفش و محصولات پوست و چرم در مشهد

رییس اتحادیه کفاشان مشهد از برگزاری چهاردهمین نمایشگاه تخصصی کیف و کفش، محصولات پوست و چرم، ماشین‌آلات و مواد اولیه در اواخر آذرماه در مشهد خبر داد

به گزارش بازار، محمد محمدی با اشاره به ظرفیت‌های بازار کیف و کفش در مشهد گفت: ما در کلانشهر مشهد، بیش از ۲ هزار واحد تولیدی در این حوزه داریم که در رسته‌های بچه‌گانه، زنانه و مردانه‌های دست‌دوز مشغول به فعالیت هستند لذا مشهد در صنعت کیف و کفش از پتاسنیل بسیار بالایی برخوردار است.

وی گفت: در طول سال در مشهد بیش از ۲۰ میلیون کفش تولید می‌شود و این تولیدات به کشورهایی نظیر عراق، پاکستان، افغانستان و ترکمنستان صادر می‌شوند لذا مشهد از قطب‌های مهم تولید کفش در کشور است ...

رییس اتحادیه کفاشان مشهد در خصوص کفش‌های دست‌دوز مردانه اظهار کرد: در این حوزه هم مشهد از قطب‌های تولید است، همچنین ما در این نوع کفش هم تولیدات‌مان کیفیت بسیار بالایی دارند.

او در خصوص وضعیت صادرات کفش‌های تولیدشده در مشهد عنوان کرد: تولیدات ما به کشورهایی نظیر عراق، پاکستان، افغانستان و ترکمنستان صادر می‌شوند لذا مشهد از قطب‌های مهم تولید کفش در کشور است.

محمدی با اشاره به اهمیت برگزاری نمایشگاه کیف و کفش در مشهد عنوان کرد: نمایشگاه‌ها همواره در حوزه کیف و کفش، پل ارتباطی مهمی بین تولیدکنندگان ما و مصرف‌کنندگان داشته‌اند چراکه ارتباطی بدون واسطه را برقرار می‌کنند. این نمایشگاه‌ها باعث می‌شوند تولیدکننده بدون واسطه‌گری دسترسی مستقیمی به مرکز فروش داشته باشد و از سویی فروشندگان کیف و کفش هم تمایل دارند محصول، مستقیم به دست‌شان برسد و ارتباط بهینه‌تری با تولیدکننده داشته باشند.

وی افزود: یکی از روش‌های خوبِ فروش، هم برای عمده‌فروشان و خرده‌فروشان، و هم برای تولیدکنندگان همین نمایشگاه‌ها هستند لذا این نوید را می‌دهم که نمایشگاه کیف و کفش مشهد، امسال یکی از بهترین ادوار را سپری خواهد کرد زیرا در زمانِ مناسب و نزدیک به پایان سال برگزار خواهد شد و خروجی خوبی برای مشارکت‌کنندگان خواهد داشت.

شایان ذکر است چهاردهمین نمایشگاه تخصصی کیف و کفش، محصولات پوست و چرم، ماشین‌آلات و مواد اولیه ۲۸ آذر تا ۱ دی در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار خواهد شد.

کد خبر: ۲۵۳٬۶۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha