۱ تیر ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۹
بودجه انقباضی است و فقط قادریم حقوق کارمندان را پرداخت کنیم
استاندار قزوین:

بودجه انقباضی است و فقط قادریم حقوق کارمندان را پرداخت کنیم

قزوین-استاندار قزوین گفت:بودجه امسال انقباضی است و دستگاههای اجرایی باید اموال خود را بفرشند وبا محدودیت های ایجاد شده فقط قادریم حقوق کارمندان را بدون اضافه کار و هزینه رفاهی تامین کنیم.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، هدایت الله جمالی پور گفت: به دلیل مشکلات اعتباری برای افزایش ۵۰ درصدی فصل دهم کارکنان دولت با اعمال ۳۰ درصد برای همه کارکنان رسمی و قراردادی اعمال خواهد شد.

وی بیان کرد: برای تأمین اعتبارات مورد نیاز مدیران دستگاه‌ها می‌توانند اموال خود را بفروشند و هزینه‌های خود را تأمین کنند زیرا این اموال هیچ فایده‌ای برای دولت ندارد و قرار نیست دولت دیگر کار اقتصادی انجام دهد.

استاندار قزوین تصریح کرد: استفاده از ظرفیت بسیج سازندگی در این شرایط اهمیت دارد و باید از آن بهره برد.

ادارات حق شکایت از یکدیگر را ندارند
جمالی پور اضافه کرد: هیچ دستگاه دولتی حق ندارد از شهرداری یا اداره دیگر شکایت کند و اگر این موضوع جدی گرفته نشود برخورد می‌کنیم زیرا ادارات به میزان کافی مشکل دارند و قرار نیست همدیگر را تضعیف کنیم.

وی تصریح کرد: همه دستگاه‌ها باید رعایت کنند و هیچ شکایتی از دستگاه اجرایی در محاکم پذیرفته نیست و حتی اگر شکایتی از کارمندی هست یک هیئتی شکل بگیرد و موضوع را بررسی کند.

استاندار قزوین یادآور شد: باید اموال دولتی همه دستگاه‌ها مشخص شود و تا پایان شهریور ماه همه ادارات اموال دولتی را برچسب زده و اعلام و در سامانه ثبت کنند.

وی بیان کرد: فرمانداران باید مدیریت کنند و از اعتبارات سازمان مدیریت که ۸۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است استفاده کنند و انتظار داریم با دستگاه‌ها جلسه بگذارید و تا پایان سال طرح‌ها تکمیل شود.

جمالی پور گفت: دستگاه‌ها تا ۳۰ درصد برای افزایش حقوق از سوی استانداری متعهد می‌شویم و بقیه را از محل فروش خود دستگاه‌ها انجام دهند البته برخی دستگاه‌ها اموال ندارند تا قراردادی‌ها هم به حق خود برسند که در این صورت هر دستگاهی که هیچ اموالی نداشته باشد برای آن فکر خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: در پرداخت حقوق و مزایا باید عدالت را رعایت کنیم و قرار نیست یک کارمند رسمی ۵۰ درصد افزایش حقوق داشته باشد و کارمند قراردادی هیچ بهره‌ی نبرد و این نگاه بی انصافی است.

استاندار قزوین تصریح کرد: محدودیت منابع مالی وجب شده امسال فقط بتوانیم حقوق کارکنان را پرداخت کنیم و هزینه بنزین، امور رفاهی، غذا و اضافه کار فعلاً ممکن نیست.

وی گفت: بخشنامه بودجه با ضریب افزایش ۱۵ درصدی مصوب شده و ما فقط قادریم حقوق پرداخت کنیم مگر اموال فروخته شود.

کد خبر: ۲۵٬۳۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha