۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹
خسارت ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومانی ناشی از سیلاب در مازندران
مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران اعلام کرد؛

خسارت ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومانی ناشی از سیلاب در مازندران

ساری- محمدی، مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران با اشاره بارندگی شدید روز گذشته در استان گفت: این بارش ها به تاسیسات و ابنیه فنی دو هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان خسارت زده است.

حسینعلی محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با اشاره به صدور اخطاریه سطح نارنجی و بارش های رگباری در استان، بیشترین میزان بارندگی را ۱۱۰ میلی متر طی دو ساعت ذکر کرد و گفت: بارندگی شدید ورگباری سب شده تا در بخشی از نقاط استان از جمله مناطق غربی دچار خسارت شویم.

وی واردشدن خسارت به تاسیسات فنی در شهرهای عباس‌آباد، چالوس، نوشهر، نور و سوادکوه شمالی را از جمله مخاطرات و پیامدهای سیلاب بیان کرد و گفت: اقدامات اولیه برای پاسخ به مدیریت بحران صورت گرفت و ستاد مدیریت بحران استان نیز به ریاست استاندار در عباس آباد تشکیل شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران با اظهار این که در حال ارزیابی خسارت ها هستیم، گفت: در شهرستان عباس آباد شاهد تخریب دو دهنه پل پرچور و چارز و خسارت به راه دسترسی شهرک نواب و یاران هستیم و در چالوس نیز به دلیل تغییر مسیر آب سد انحرافی شاهد تخریب ابنیه فنی ومنازل مسکونی در روستاهای ذوات و ولی آباد هستیم.

محمدی به واردشدن خسارت ناشی از سیلاب در روستاهای ورازده و میرنا نور، و روستاهای نفتچال، شهر زیرآب وبخش مرکزی سوادکوه اشاره کرد وگفت: بخشی از تاسیسات شبکه توزیع برق نیز در منطقه غرب استان دچار آسیب شده است.

وی خسارت اولیه را دو هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد.

کد خبر: ۲۵۳٬۵۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha