۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۹
سازمان تاکسیرانی مرجع افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها
رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران اعلام کرد

سازمان تاکسیرانی مرجع افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها

تشکری هاشمی، رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: سازمان تاکسیرانی باید بر نحوه اجرای مصوبه شورا درباره افزایش نرخ ۱۰ تا ۱۵ درصدی کرایه تاکسی‌های پایتخت در زمان بارش برف و باران نظارت کند.

به گزارش بازار، جعفر تشکری هاشمی رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: با توجه به مصوبه شورای شهر تهران، در روزهای خاص مانند زمانی که با شدت بارندگی مواجه هستیم به خصوص در معابری که در زمان بارش دچار ترافیک‌های سنگین می‌شوند، حدود ۱۰ تا ۱۵ درصد افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها پیش بینی شده است.

تشکری هاشمی افزود: این افزایش باید از طریق سازمان تاکسیرانی و با نظارت آن‌ها و فقط در زمان قید شده انجام شود و رانندگان تاکسی نمی‌توانند این افزایش نرخ را خود انجام دهند.

عضوشورای شهر تهران گفت: سازمان تاکسیرانی موظف است اینگونه خطوط و شرایط را بررسی کند و این اجازه افزایش نرخ کرایه را فقط برای مقطع زمانی بارش‌ها بدهد و نحوه صحیح اجرای مصوبه نظارت کند.

جعفر تشکری هاشمی افزود: در تهران در زمان بارش برف و باران، شاهد افزایش ترافیک در معابر و در نتیجه تأخیرهای زیاد خودروها هستیم و این مصوبه باعث افزایش انگیزه رانندگان تاکسی برای فعالیت در خطوط در زمان بارش‌ها می‌شود.

کد خبر: ۲۵۳٬۵۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha