۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۲
اعتبار موردنیاز آسفالت محورهای مواصلاتی نهاوند تامین شد
نماینده نهاوند در مجلس:

اعتبار موردنیاز آسفالت محورهای مواصلاتی نهاوند تامین شد

همدان - نماینده نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتبار مورد نیاز برای اجرای عملیات روکشی آسفالت در محورهای مواصلاتی نهاوند از محل منابع ملی و ماده ۵۶ تأمین شده است.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم نهاوند در مجلس، علیرضا شهبازی اظهار کرد: با توجه احداث زیرگذر سه‌راهی شهرک در محور فیروزان، آسفالت‌ریزی این جاده تا سه راهی در حال انجام است.

وی گفت: علاوه بر این طبق برنامه زیرسازی و آسفالت تا شهر فیروزان نیز ادامه دارد و تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی افزود: به منظور تسریع در روند عملیات روکشی آسفالت در محورها طی جلسات متعدد با وزیر راه و شهرسازی و مدیران و معاونان وزارتخانه و مدیران بانک سپه، اعتبار مورد نیاز پروژه از محل منابع ملی و ماده ۵۶ تأمین شده است.

وی از تحقق مطالبه‌ چندین ساله مردم این منطقه مبنی بر آغاز عملیات احداث باند جدید، تعریض و ایمن‌سازی پل معروف به حاج علیمراد در این محور خبر داد.

شهبازی افزود: این پل در مسیر محور نهاوند به فیروزان و کرمانشاه قرار داد که با توجه به چهاربانده شدن این محور، عملیات احداث باند جدید و تعریض پل نیز در دستور کار قرار گرفته است.

نماینده مردم نهاوند در مجلس همچنین از آغاز عملیات روکش آسفالت محور نهاوند – آورزمان – ملایر حد فاصل نهاوند تا عشوند خبر داد و گفت: با پیگیری انجام شده اعتبار لازم برای عملیات روکش آسفالت این محور تأمین و با سرعت در حال اجراست.

وی افزود: پیرو جلسات متعدد با رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور و اداره راهداری، اعتبار مورد نیاز این محور به مبلغ ۲۲ میلیارد تومان تخصیص یافت که برای اجرای عملیات روکش آسفالت حد فاصل نهاوند تا عشوند در مسیر رفت و برگشت هزینه می‌شود.

شهبازی با اشاره به تأمین اعتبار لازم به میزان ۲۰ میلیارد تومان به منظور روکش آسفالت محور نهاوند به بروجرد افزود: به زودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

کد خبر: ۲۵۳٬۵۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha