۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۵
شرکت ۷۰۰ واحد تولیدی قزوین در نمایشگاه‌های صنعتی ایران و جهان
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین خبر داد؛

شرکت ۷۰۰ واحد تولیدی قزوین در نمایشگاه‌های صنعتی ایران و جهان

قزوین- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین از شرکت ۷۰۰ واحد تولیدی در بیش از ۶۰ نمایشگاه‌های داخلی و خارجی به دو شکل حضوری و مجازی خبر داد.

به گزارش بازار، رضا صفاری با بیان اینکه در طول دو سال گذشته ۶۰ میلیارد ریال یارانه به واحدهای تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی تابعه استان شرکت کننده در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی پرداخت شده است، گفت: در این مدت ۷۰۰ واحد تولیدی در بیش از ۶۰ نمایشگاه‌های داخلی و خارجی به صورت حضوری و مجازی با هدف کمک به رونق تولید بویژه در بخش صنایع کوچک و متوسط و انتقال تجارب بین تولیدکنندگان حضور یافتند.

وی اضافه کرد: کمک به توسعه بازار، معرفی محصولات و توانمندیها و انتقال تکنولوژی میان واحدهای صنعتی و آشنایی با نیازهای بازار و مشتریان و فراهم کردن زمینه‌های فروش محصولات تولیدی از دیگر اهداف مشارکت و حضور چنین واحدهایی بوده است.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی قزوین گفت: در هفت ماهه اول سال با کمک این شرکت و به‌منظور توسعه بازار و کمک به رونق تولید ۲۳۰ واحدهای صنعتی و خدماتی در ۲۶ نمایشگاه‌های داخلی و خارجی حضور پیدا کرده‌اند.

وی تصریح کرد: از ۲۶ نمایشگاه داخلی و خارجی بیش از ۲۳۰ واحد تولیدی و صنعتی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی در ۱۹ نمایشگاه داخلی و هفت نمایشگاه خارجی حضور داشتند که در کشورهای اسپانیا، ترکیه، چین، امارات، عراق و سوریه برگزار شده بود.

صفاری ادامه داد: در پنج ماهه آخر سال این روند ادامه خواهد دارد و این شرکت اعزام واحدهای تولیدی را به ۱۲ نمایشگاه داخلی و سه نمایشگاه خارجی در دستور کار خود قرارداده است.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی قزوین با اشاره به حمایت‌های این شرکت از واحدهای تولیدی گفت: در این راستا شرکت شهرک‌های صنعتی استان ۵۰ درصد هزینه‌های اخذ غرفه جهت حضور واحدهای تولیدی در نمایشگاههای داخلی و خارجی را از سقف ۳۰۰ میلیون ریال تا دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به عنوان تشویق و جذب واحدهای تولیدی برای حضور در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی و کمک به توسعه بازار آن‌ها پرداخت می کند.

گفتنی است میزان پرداخت یارانه حمایتی برای بازدید مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی در نمایشگاه‌های خارجی تا سقف ۶۰۰ میلیون ریال است.

کد خبر: ۲۵۳٬۵۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha