۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۸
بهترین سایت برای خرید فالوور واقعی در سال جدید

بهترین سایت برای خرید فالوور واقعی در سال جدید

خرید فالوور یکی از موثر ترین روش ها برای افزایش فالوور و میزان بازدید از پیج اینستاگرام است.

به گزارش بازار، خرید فالوور یکی از موثر ترین روش ها برای افزایش فالوور و میزان بازدید از پیج اینستاگرام است. در این روزها که اینستاگرام به یک پلتفرم در جهت راه اندازی کسب و کار اینترنتی به محبوبیت رسیده و افراد زیادی از این طریق امرار معاش می کنند، افزایش فالوور و خرید فالوور به یک دغدغه تبدیل شده است. شما برای افزایش فالوور در اینستاگرام راه های مختلفی را پیش روی خود دارید که سریعترین روش برای افزایش فالوور، خرید فالوور واقعی است. اما باید سعی کنید برای این کار بهترین سایت برای خرید فالوور واقعی را انتخاب کنید چون سایت های متعددی وجود دارند که فالوور فیک به شما می فروشند. در ادامه بهترین سایت را به شما معرفی خواهیم کرد.

چرا باید فالوور واقعی بخریم؟

برای افزایش فالوور در اینستاگرام راه های مختلفی وجود دارد. هر چند توصیه می شود که از راه های ارگانیک مانند تولید محتوای مداوم و مستمر و پیش رفتن طبق الگوریتم اینستاگرام برای جذب فالوور اقدام کنید، اما باید توجه داشته باشید که این راه و روش ها زمان بر خواهد بود. اگر به دنبال پیشرفت سریعتر هستید و قصد دارید زودتر به نتیجه برسید، بهتر است به دنبال خرید فالوور واقعی باشید.

اما زمانی که برای خرید فالوور اینستاگرام اقدام می کنید باید به این موضوع نیز توجه داشته باشید که سایت های بسیاری هستند که فالوور فیک می فروشند. فالوور فیک در واقع هیچ موجودیتی ندارد و نه تنها مفید نیست، بلکه برای پیج شما مضر خواهد بود. با توجه به اینکه این فالوورهای فیک میزان فالوور شما را افزایش می دهند، اما میزان تعامل شما با پیج های دیگر تفاوتی نمی کند، اینستاگرام متوجه خواهد شد که از ربات استفاده کرده اید و مطمئنا جریمه خواهید شد. این جریمه معمولا شامل محدودیت های مختلف برای شما می شود.

چرا باید فالوور واقعی بخریم؟

اما اگر فالوور واقعی بخرید این فالوورها علاوه بر افزایش فالوور، میزان تعامل و ایمپرشن شما را نیز افزایش خواهند داد. از این طریق شما به زودی به اکسپلور راه پیدا می کنید و میزان فالوور شما سیر صعودی را طی خواهید کرد. بنابراین مهمترین نکته در زمان خرید فالوور واقعی، انتخاب بهترین سایت برای خرید فالوور است.

بهترین سایت خرید فالوور واقعی اینستاگرام

همانطور که گفتیم باید در انتخاب وب سایت دقت زیادی داشته باشید. نکاتی مانند تنوع بسته های خرید فالوور واقعی، قیمت مناسب، اعمال شدن تغییرات در کوتاه ترین زمان ممکن و فروش فالوور واقعی از جمله مواردی هستند که باید در انتخاب سایت مناسب برای خرید فالوور واقعی در نظر بگیرید. 

با مراجعه به وب سایت اینبو می توانید از ربات اینبو و قابلیت های آن استفاده کنید. از حذف فالوور فیک گرفته تا افزایش فالوور و افزایش تعامل کارهاییست که این ربات می تواند در اختیار شما قرار دهد.

ربات اینستاگرامی چیست؟

ربات هوشمند اینبو کارهای مختلفی را برای شما انجام خواهد داد که هر کدام از آنها در افزایش فالوور و افزایش بازدید شما تاثیرگذار هستند. از جمله کارهایی که ربات اینبو در اختیار شما قرار می دهد می توان به حذف فالوور فیک، افزایش تعامل، افزایش فالوور و سایر ابزارهای مورد نیاز برای پیشرفت در اینستاگرام اشاره کرد.

در واقع این ربات هوشمند می تواند تمام فعالیت های مورد نیاز شما را طبق برنامه در پیج انجام دهد. با این قابلیت دیگر شما نیازی نیست ساعات زیادی را برای فعالیت در اینستاگرام سپری کنید و فقط به تولید محتوای باکیفیت و جذاب می پردازید. در کنار تولید محتوای شما این ربات اینبو است که به صورت هدفمند فعالیت خواهد داشت و با افزایش لایک و کامنت، میزان تعامل شما را افزایش می دهد که در نتیجه منجر به ورود به اکسپلور اینستاگرام خواهد شد.

سایت خرید فالوور واقعی اینبو 

مطمئنا فعالیت ارگانیک در اینستاگرام برای جذب فالوور، دغدغه های خاص خود را دارد و شما باید مدت زمان زیادی را برای فعالیت در اینستاگرام اختصاص دهید. به عنوان مثال تعامل با پیج هایی که با شما در یک حوزه فعالیت دارند می تواند تاثیر زیادی در جذب فالوور داشته باشد، اما این کار باید به صورت هدفمند انجام شود و مطمئنا زمان زیادی نیاز خواهد داشت. همچنین تمام فعالیت های شما باید طبق الگوریتم اینستاگرام پیش برود تا از طرف اینستاگرام جریمه نشوید و گرفتار محدودیت های آن نشوید.

ربات inbo به صورت ۲۴ ساعته فعالیت های مورد نیاز برای افزایش بازدید در اینستاگرام را برای شما انجام می دهد. فقط کافیست یک روز پس از استفاده از این ربات میزان بازدید پست های اینستاگرامی خود را چک کنید تا متوجه تغییرات گسترده و افزایش بازدیدها شوید. با این اوصاف دیگر نیازی به پرداخت هزینه های سنگین برای تبلیغات نخواهید بود و به راحتی بازدید خود را افزایش می دهید.

اینبو؛ بهترین سایت خرید فالوور واقعی اینستاگرام

جذب فالوور واقعی و هدفمند

یکی از قابلیت های ربات اینبو که آن را نسبت به تبلیغات اینستاگرامی متمایز می کند، جذب فالوور هدفمند است. با تبلیغات شاید فالوورهای زیادی را کسب کنید، اما این فالوورها در دایره مخاطب هدف قرار نمی گیرند و شاید بسیاری از آنها نیازی به محتوای پیج شما نداشته باشند. اما این موضوع در مورد ربات اینبو صدق نمی کند و شما با استفاده از آن به علت فعالیت هوشمندی که انجام می دهد، فالوورهای واقعی و هوشمند را به خود جذب می کنید.

تشخیص پیج های فعال از غیر فعال

یکی دیگر از قابلیت های مهمی که سایت اینبو به عنوان بهترین سایت خرید فالوور واقعی در اختیار شما قرار می دهد، تشخیص فالوور فیک از واقعی است. با این قابلیت می توانید تمام فالوورهای فیک خود که باعث کاهش تعامل پیج شما می شوند را حذف کنید. 

فالوورهای فیک شاید بتوانند میزان فالوور شما را افزایش دهند، اما هیچ کاربردی ندارند و به علت اینکه فعالیتی ندارند و شما را لایک نمی کنند و یا کامنتی برای شما نمی گذراند، از طریق اینستاگرام به عنوان فالوورهای فیک شناخته می شوند. هرچقدر فالوورهای فیک پیج شما زیاد باشد، اینستاگرام هم بهای کمتری به شما خواهد داد.

یک تیر و چند نشان

احتمالا شما هم نام ربات های زیادی را برای اینستاگرام شنیده باشید. از ربات لایک بگیر گرفته تا ربات های فالوور بگیر اینستاگرام که برای هر کدام از آنها باید یک ربات را خریداری کنید. اما شما با استفاده از ربات اینبو یک پکیج کامل در اختیار دارید که تمام موارد را به شما ارائه می دهد.

نتیجه گیری

وب سایت اینبو که کار خود را از سال ۹۵ آغاز کرده و به صورت مداوم فعالیت داشته است، مطمئنا بهترین سایت خرید فالوور واقعی محسوب می شود. این سایت ربات اینستاگرامی را در اختیار شما قرار می دهد که علاوه بر افزایش فالوور واقعی، میزان بازدید و میزان تعامل شما را نیز افزایش می دهد. اگر به دنبال گسترش کسب و کار خود هستید و قصد دارید کسب و کار اینستاگرامی خود را رونق ببخشید، کافیست به وب سایت اینبو مراجعه کنید.

کد خبر: ۲۵۳٬۴۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • الهام IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
      0 0
      سلام خدمت مدیر محترم مقالتون رو خوندم و واقعا جامع و کامل بود بنده طی چند ماه اخیر با سایت متا فالوور کار کردم و پیشنهاد میکنم این مورد رو هم به مقالتون اضافه کنید.
    • سمیرا محمدزاده IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
      0 0
      سلام ممنونم از مقاله جامع و مفیدتون بنده هم چند ماهی میشه مشتری سایت متا فالوور هستم و پیشنهاد میکنم این سایت رو هم به کاربران معرفی کنید تا از خدمات با کیفیتشون بحره مند بشن.