۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۷
عقب‌ماندگی‌ در حوزه مسکن جبران می شود| احتکار مسکن در کشور
قاضی‌زاده هاشمی:

عقب‌ماندگی‌ در حوزه مسکن جبران می شود| احتکار مسکن در کشور

زنجان- معاون رئیس‌جمهور،گفت: دولت سیزدهم عقب‌ماندگی‌ها به وجود آمده در حوزه مسکن را جبران می کند ولی این عقب‌ماندگی‌ها مربوط به یک دهه گذشته است.

به گزارش خبرنگار بازار، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران در محل استانداری زنجان گفت:یکی از رویکردهای اصلی دولت سیزدهم تمرکز بر روی مقوله مسکن است.

وی اظهار کرد: دولت سیزدهم تلاش می کند با اقداماتی که در حوزه مسکن انجام می‌دهد، عقب‌ماندگی‌ها به وجود آمده را جبران کند ولی این عقب‌ماندگی‌ها مربوط به یک دهه گذشته است، به همین خاطر رفع این دغدغه‌ها زمان‌بر خواهد بود.

معاون رئیس جمهور گفت: طی یک دهه گذشته دولت‌ها نتوانسته‌اند در حوزه ساخت و ساز مسکن متناسب با نیاز خانوارهای جدید ورود پیدا کنند و در این میان شاهد بی‌تعادلی میان عرضه و تقاضا در این بخش هستیم.

قاضی زاده هاشکی تاکید کرد: ارائه زمین رایگان و نیز آماده کردن زیرساخت‌های لازم برای ساخت و ساز مسکن در قالب نهضت ملی مسکن از سوی دولت هزینه‌هایی را به دنبال دارد و در این میان یکی از مشکلات حوزه مسکن که به گرانی افسارگسیخته آن دامن زده، نبوده عرضه به اندازه کافی است و این امر باعث احتکار قابل توجه مسکن در کشور شده است.

وی به آخرین وضعیت کارخانه روغن‌نباتی جهان زنجان اشاره کرد و افزود: این پرونده جزو خطاهایی است که در عرصه خصوصی‌سازی اتفاق افتاده و بعد از تلاش‌های صورت گرفته، امروز به نتایج مطلوبی در خصوص پرونده این کارخانه دست یافته و به جرأت می‌توانیم بگوییم که منجر به صدور رأی مناسبی خواهد شد.

کد خبر: ۲۵۳٬۴۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha