۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۳
۵۲۰ واحد مسکونی در مناطق محروم زنجان ساخته می شود
مدیرکل بنیاد مسکن زنجان:

۵۲۰ واحد مسکونی در مناطق محروم زنجان ساخته می شود

زنجان- مدیرکل بنیاد مسکن زنجان گفت: سهیمه استان از تفاهم نامه مشترک بین بنیاد مسکن و مستضعفان به متقاضیان محروم روستایی در استان، ساخت ۵۲۰ واحد است.

به گزارش بازار، رضا خواجه ای گفت: از مجموع ۹۲ هزار و ۶۷۸ واحد مسکونی روستایی ۵۲ هزار واحد معادل ۵۶ درصد در سطح استان زنجان مقاوم سازی شده است.

وی با بیان اینکه جایگاه روستا و روستاییان در همه عرصه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی موجب شده که بهسازی و مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی از اولویت های اصلی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی باشد،ابراز داشت: این مهم در استان به جد دنبال می شود.

مدیرکل بنیاد مسکن زنجان به اعطای تسهیلات بلاعوض در قالب تفاهم نامه مشترک بین بنیاد مسکن و بنیاد مستضعفان به متقاضیان محروم روستایی و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر اشاره کرد و گفت: در قالب این تفاهم نامه ۲۶۰ میلیارد ریال تسهیلات بلاعوض برای این متقاضیان پرداخت شده و سهیمه استان از تفاهم نامه ۲۰ هزار واحد مسکن محرومان، ساخت ۵۲۰ واحد برای این اقشار بوده است.

خواجه ای تاکید کرد: برای هر واحد مسکونی ۵۰۰ میلیون ریال بلاعوض ، ۱۰ تن سیمان و دو تن میلگرد رایگان اختصاص یافت.

وی از احداث و بهره برداری از ۱۶۸ واحد مسکن خانوارهای دارای حداقل دو عضو معلول روستایی با همکاری حساب ۱۰۰ امام (ره)، بنیاد مستضعفان و سازمان بهزیستی در استان خبر داد و گفت: میزان کمک های بلاعوض برای تکمیل واحدهای مسکونی نیمه تمام روستایی در دو سال گذشته، ۱۸۲ فقره به مبلغ ۱۸۱۶۰ میلیون ریال است.

کد خبر: ۲۵۳٬۴۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha