وضعیت شبکه های اجتماعی داخلی طی یک سال گذشته بهتر شده است
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات:

وضعیت شبکه های اجتماعی داخلی طی یک سال گذشته بهتر شده است

زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: وضعیت پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی داخلی طی یک سال گذشته بهتر شده است.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، عیسی زارع پور، در ارزیابی خود پیرو شرایط کسب و کارهای اینترنتی در پلتفرم های داخلی، گفت: به واقع در یک سال گذشته روند فعالیت هموطنان ما در سکوهای داخلی بسیار رو به رشد بوده است و در حال حاضر ماهانه نزدیک به ۴۰ میلیون نفر از هموطنان عزیز - کاربران یکتا - از پلتفرم های داخلی استفاده می کنند.

وی با بیان اینکه روزانه قریب به ۲۰ میلیون نفر از پلتفرم های داخلی استفاده می کنند، بیان کرد: با این حال کسب و کارها داخلی نیازمند به اصطلاح پاخور هستند و تلاش دارند تا در جایی قرار گیرند که مردم در انجا حضور داشته تا بتوانند کاربر گرفته و کسب و کارهای خود را به درستی معرفی کنند.

زارع پور تاکید کرد: از این جهت، به نظر بنده وضعیت پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی داخلی در طی یک سال گذشته بهتر شده است.

بخش هایی از آئین نامه حمایت از کسب و کارهای اینترنتی روی پیام رسان های داخلی اجرایی شده است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه با اشاره به تصویب آئین نامه حمایت از کسب و کارهای اینترنتی روی پیام رسان های داخلی در آبانماه سال گذشته بیان کرد: بخش هایی از این آئین نامه اجرایی و بخش های دیگر از آن در حال اجراست و امیدواریم با اجرای کامل این آئین نامه زمینه حمایت حداکثری از کسب و کارهای داخلی و اینترنتی داخلی فراهم شود.

کد خبر: ۲۵۳٬۴۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha