۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۱
 ۴۷۷ هکتار رفع تصرف اراضی ملی در استان زنجان انجام شد
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری زنجان:

۴۷۷ هکتار رفع تصرف اراضی ملی در استان زنجان انجام شد

زنجان- آقاجانلو، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری زنجان به رفع تصرف اراضی ملی در استان زنجان اشاره کرد و گفت: طی سال گذشته بیش از ۴۷۷ هکتار رفع تصرف اراضی ملی در استان انجام شده است. 

 خلیل آقاجانلو در گفتگو با خبرنگار بازار، به رفع تصرف اراضی ملی در استان زنجان اشاره کرد و گفت: طی سال گذشته بیش از ۴۷۷ هکتار رفع تصرف اراضی ملی در استان انجام شده است. 

وی اظهار کرد: در سال جاری تنها در شهرستان طارم بیش از ۲۵۰ هکتار از اراضی ملی قلع و قمع و رفع تصرف شد. 

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری زنجان، با بیان اینکه سازمان های مردم نهاد منابع طبیعی و محیط زیست نقش مهم و اثرگذاری در حراست از منابع طبیعی دارند، گفت: گفتمان و مطالبه گری سازمان های مردم نهاد باید بر اساس چارچوب های قوانین و مقررات باشد. 

آقاجانلو تاکید کرد: برای جلوگیری از تخریب، تصرف و آتش سوزی در عرصه ها و اراضی ملی شماره تلفن ۱۵۰۴ مرکز امداد جنگل و مرتع به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارشات مردمی است و مردم حتما گزارش بدهند. 

وی با بیان اینکه منابع طبیعی مهمترین میراث انسان‌ها است، ابراز کرد: صیانت از منابع طبیعی نیازمند عزم جدی و مشارکت عمومی مردم است. 

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان تصریح کرد:حفاظت از منابع طبیعی سلامتی مردم را تامین می‌کند و باید برای تحقق این امر مهم همه باید تلاش کنند. 

کد خبر: ۲۵٬۳۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha