۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۸
افزایشی شدن فرایند عرضه و خرید برنج در
مدیر بازارهای مالی بورس کالا عنوان کرد

افزایشی شدن فرایند عرضه و خرید برنج در

فلاح، مدیر بازارهای مالی بورس کالای ایران، روند عرضه و خرید برنج در بازار بورس کالای ایران را از سه سال گذشته تاکنون رو به رشد و امیدوار کننده اعلام کرد.

به گزارش بازار، جواد فلاح گفت: خوشبختانه در سه سال گذشته عملکرد عرضه برنج در بورس کالا، هم کشاورز و فروشنده‌ها که اقدام به فروش داشتند وهم تعداد خریدار این محصول اضافه شده و در چهارمین سال عرضه برنج طارم مازندران انتظار افزایش چند برابری آن دور از انتظار نیست.

وی افزود: در مدلی که برنج در شروع معاملاتی آن پس از پایان برداشت آن در سال جاری شروع شده در قالب اوراق گواهی سپرده کالایی استمدیر بازارهای مالی بورس کالای ایران با اشاره به اینکه فروشنده‌های برنج به هر اندازه و دفعات می‌تواند اقدام به عرضه برنج داشته باشد، تصریح کرد: خریداران و مصرف کننده‌ها نیز بدون واسطه می‌توانند به صورت برخط وهمزمان یا از طریق کارگزار خودشان به بازار بورس دسترسی داشته باشند.

فلاح ابراز امیداوری کرد: باید با همراهی رسانه‌ها نسبت به فرهنگ سازی صحیح از عرضه برنج در بورس کالا هم انگیزه و امید را در کشاورز ایجاد کرد و هم با حذف واسطه‌ها، مصرف کننده و خریدارهای عمده نیز در قالب شفافیت قیمت، اقدام به خرید کنند.

کد خبر: ۲۵۳٬۲۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha