۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۱
۱۲ هزار میلیارد تومان پروژه وزارت نیرو در استان کردستان افتتاح شد
معاون اجرایی رئیس جمهور:

۱۲ هزار میلیارد تومان پروژه وزارت نیرو در استان کردستان افتتاح شد

سنندج – معاون اجرایی رئیس جمهور از افتتاح و بهره برداری بیش از ۱۲ هزار میلیارد تومان پروژه حوزه وزارت نیرو با محوریت تامین بلند مدت آب در استان کردستان همزمان با سفر رئیس جمهور خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، ظهر امروز جمعه و با حضور رئیس جمهور مجموعه طرح های حوزه وزارت نیرو در استان کردستان به بهره برداری رسید.

در جریان برگزاری این مراسم که در شهرستان بانه برگزار شد، طرح های مختلف حوزه وزارت نیرو به ویژه بخش آب به بهره برداری رسیدند.

محسن منصور در حاشیه برگزاری این مراسم به خبرنگار بازار گفت: امروز و همزمان با حضور رئیس جمهور در شهرستان بانه ۱۲ هزار میلیارد تومان پروژه مربوط به وزارت نیرو مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی ادامه داد: پروژه های افتتاح شده در حوزه وزارت نیرو شامل پروژه های تصفیه خانه، مهار آب، خطوط انتقال و ... می باشد که به صورت همزمان مورد بهره برداری قرار گرفت.

معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری گفت: اجرایی کردن این پروژه های بخش آب به صورت زنجیره ای بوده و حدود ۵۰ درصد از کل جمعیت استان کردستان از نتایج و مزایای آن بهره مند می شوند.

وی با اشاره به توزیع شهرستانی پروژه های بهره برداری شده، گفت: پروژه های حوزه آب در پنج شهرستان استان کردستان واقع شده اند و انتظار می رود که با بهره برداری از آنها زمینه برای تامین بلند مدت آب در استان فراهم شود.

منصوری با اشاره به دیگر دستاوردهای سفر رئیس جمهور به استان کردستان، یادآور شد: خوشبختانه از روز گذشته و با حضور رئیس جمهور چندین پروژه و طرح مهم عمرانی و زیرساختی در کردستان مورد بهره برداری قرار گرفت.

در سفر دو روزه رئیسی به استان کردستان علاوه بر افتتاح فرودگاه سقز، راه آهن همدان – سنندج، رئیس جمهور نشست هایی را نیز با مردم و اقشار مختلف برگزار کرد.

کد خبر: ۲۵۳٬۲۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha