۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۷
کرونا مصرف برق را در مازندران افزایش داد/ بروز مشکل در دریافت مطالبات
مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران:

کرونا مصرف برق را در مازندران افزایش داد/ بروز مشکل در دریافت مطالبات

ساری- غفاری، مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران گفت: بیماری کرونا مصرف را افزایش داد اما میزان وصول مطالبات کاهش یافته است.

رضا غفاری در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به پیامدهای ناشی از بیماری کرونا در حوزه برق اظهار داشت: شیوع این بیماری سبب شد که میزان مصرف برق در فروردین امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل یک درصد رشد داشته باشد.

وی با بیان اینکه کرونا از نظر وصول مطالبات به حوزه برق در کشور و استان ضرر زده است، افزود: در اسفندماه سال گذشته نسبت به سال ۹۷ از نظر وصول مطالبات ۵۳ میلیارد تومان کاهش داشته است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران ادامه داد: وصول مطالبات در فروردین ماه ۱۸ میلیارد تومان نسبت به مدت مشابه سال قبل و در اردیبهشت ماه نیز همین میزان کاهش داشته است.

غفاری یادآور شد: میزان دریافتی و وصول مطالبات شرکت در ایام کرونایی حدود ۱۰۰ میلیارد تومان نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش یافته است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران با بیان اینکه بعد از دوره کرونا برای دریافت مطالبات نیز با مشکل مواجه شدیم، ادامه داد: اشتغال بسیاری از مردم در پی بروز این بیماری دچار مشکل شد و اکنون یکی از چالش های بزرگ این شرکت، وصول مطالبات است.

وی یادآور شد:اسفندماه سال گذشته با دریافت وام از بانک صادرات توانستیم حقوق کارکنان را پرداخت و ماهانه باید دو میلیارد تومان اقساط پرداخت کنیم.

کد خبر: ۲۵٬۳۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha