کندی اینترنت دلایل تاریخی دارد
وزیر ارتباطات:

کندی اینترنت دلایل تاریخی دارد

زارع پور، وزیر ارتباطات با اشاره به طرح تاریخی بودن دلایل کندی اینترنت گفت: بعضی از مشکلات ارتباطی که در کشور وجود دارد برای دیروز و امروز نیست، مشکلات شبکه ۱۰ سال است که در شبکه وجود دارد.

به گزارش بازار، عیسی زارع پور با اشاره به طرح تاریخی بودن دلایل کندی اینترنت گفت: بعضی از مشکلات ارتباطی که در کشور وجود دارد برای دیروز و امروز نیست، مشکلات شبکه ۱۰ سال است که در شبکه وجود دارد به طوری که در ارتباطات ثابت در ۱۰ سال گذشته جز کشورهای آخر لیست رتبه بندی بودیم. به دلیل ریشه‌ای بودن مشکلات، کار اساسی باید برای حل آن انجام داد.

وی با اشاره به اینکه حل مشکلات ارتباطی ممکن است زمان ببرد افزود: اجرای پروژه‌ای مثل پروژه فیبر نوری زمان می‌خواهد. انشاالله تا پایان دولت برای همه مردم در تمام شهرها فیبر نوری را فراهم می‌کنیم و سرعت ارتباطات ثابت را از ۱۲ مگابیت بر ثانیه به ۹۰۰ یا هزار مگابیت بر ثانیه می‌رسانیم یعنی سرعت اینترنت ثابت ۸۰ برابر می‌شود که البته این موضوع زمان بر است.

زارع پور در ادامه گفت: منظور از تاریخی بودن مشکلات عدم نوسازی شبکه در گذشته مخصوصاً در دسترسی و لایه شبکه داده استان‌ها است که در واقع مربوط به شرکت مخابرات بوده است.

کد خبر: ۲۵۳٬۱۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha