۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۸
هیچ پروژه گازرسانی در مازندران متوقف نیست
مدیرعامل شرکت گاز مازندران:

هیچ پروژه گازرسانی در مازندران متوقف نیست

ساری - احمدپور، مدیرعامل شرکت کاز مازندران با بیان اینکه در حال حاضر پروژه گازرسانی به ۳۳ روستای ساری در دست اجرا است، گفت: در حال حاضر هیچ پروژه گازرسانی از جمله در مرکز استان متوقف نیست.

جعفر احمدپور در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به گازرسانی به بیش از دو هزار روستا و ۹۹ درصد شهرهای استان اظهار داشت: در حال حاضر تمامی پروژه های گازرسانی در استان از جمله حوزه ساری فعال است.

وی با بیان اینکه امکان دارد در برخی مناطق با اداره کل حمل و نقل راه ها دچار مشکل شویم، اما قانون حریم رعایت حریم راه در مسیرهای جلگه ای و کویری قابلیت اجرایی دارد و در مناطق کوهپایه و کوهستانی امکان رعایت وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت کاز مازندران با اشاره به اجرای طرح گازرسانی در روستاهای دور دست ساری در بخش های چهاردانگه و دودانگه گفت: حدود ۳۵۰ روستا در این بخش ها وجود دارند که کمتر از نیمی از آن گازرسانی شدند.

احمدپور با بیان اینکه در حال حاضر پروژه گازرسانی به ۳۳ روستای ساری در دست اجرا است، افزود: گازرسانی روستایی در مناطق مختلف استان از جمله ساری طی سال های اخیر رشد داشته است.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران عنوان کرد: تاکنون بیش از دو هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال در بخش گازرسانی روستایی شهرستان ساری هزینه شده است.

کد خبر: ۲۵٬۳۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha