۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۶
بهترین صبحانه سنتی رشت را باید اینجا خورد!

بهترین صبحانه سنتی رشت را باید اینجا خورد!

رستوران‌های استان گیلان تنوع بسیار بالایی دارند و بیشتر آن‌ها برای ساکنین رشت و مسافران آشنا هستند.

بهترین کافه برای صبحانه در رشت

با این حال برای بسیاری از افرادی که به شهر زیبای رشت و استان گیلان سفر می‌کنند این پرسش اساسی مطرح می‌شود که بهترین صبحانه سنتی رشت را کجا برم؟

بهترین کافه برای میل کردن صبحانه در رشت کافه کباب می باشد.برای کسب اطلاعات تکمیلی به صفحه بهترین کافه گلسار رشت مراجعه نمایید.

بهترین صبحانه رشت

در این مقاله به این پرسش پاسخ خواهیم داد و چند نمونه از بهترین رستوران‌ها برای سرو صبحانه سنتی در رشت را معرفی خواهیم کرد. پس اگر شما هم به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید با ما همراه باشید.

صبحانه سنتی رشت

در ادامه لیست بهترین جاهایی که میتوان در آن صبحانه سنتی رشت را میل کرد قرارداده ایم:

  1. کافه کباب (مشاهده منو صبحانه و رزرو)
  2. کافه شاباجی
  3. کافه چایخونه
  4. کافه چله خونه

کافه کباب

از نظر بسیاری از اهالی رشت و گردشگرانی که به این شهر زیبا و سرسبز شمالی سفر می‌کنند کافه کباب بهترین صبحانه‌های رشت را فراهم کرده است.

این رستوران در منطقه گلسار رشت واقع شده و برای دسترسی به آن باید به ابتدای بلوار توحید بروید.

نبش فرعی ۱۰۱ این رستوران را مشاهده خواهید کرد. پس از ورود به این مجموعه محو فضای بسیار زیبا و دکوراسیون جذاب کافه کباب خواهید شد و با کارمندان و پرسنلی سخت کوش روبرو می‌شوید که بیشتر آن‌ها جوان هستند و انواع متنوعی از غذاهای مخصوص وعده صبحانه را در اختیارتان قرار می‌دهند.

فضای داخلی و دکوراسیون این مجموعه به اندازه‌ای جذاب و تماشایی است که می‌توانید ساعات طولانی را به استراحت کردن در آن و صرف غذاهای مختلف اختصاص دهید و طعم و عطر بی‌نظیر خوراک‌ها و صبحانه‌ سنتی رشت را امتحان کنید.

بهترین صبحانه سنتی رشت را باید اینجا خورد!

این کافه دو طبقه دارد و بیشتر افرادی که تمایل دارند فضای جذاب‌تری را مشاهده کنند به تراس دوست داشتنی آن سر می‌زنند. پس اگر شما هم تمایل به صرف وعده صبحانه سنتی رشت در هنگام تماشای فضای این شهر زیبا دارید، بهتر است به این طبقه سر بزنید و عناصر نوستالژیک زیادی را در آن مشاهده کنید.

بهترین صبحانه سنتی رشت را باید اینجا خورد!

بسیاری از گردشگرانی که به این شهر سفر می‌کنند کافه کباب را برای صرف وعده صبحانه سنتی رشت انتخاب می‌نمایند، چراکه منوی گسترده‌ای داشته و می‌توانند هر غذایی که تمایل دارند سفارش دهند. در منوی این رستوران با گزینه صبحانه انگلیسی روبرو خواهید شد که خود شامل تنوعی از غذاها است.

از مهمترین این خوراک‌ها می‌توان به هات داگ اشاره کرد که باب میل بسیاری از مسافران و گردشگران است. در این منو گوشت، نیمرو و بیکن گوساله را نیز مشاهده خواهید کرد. پس می‌توانید برای یک بار هم که شده طعم و عطر ویژه آن‌ها را در این رستوران امتحان کنید.

بسیاری از افرادی که تمایل دارند بهترین صبحانه سنتی رشت را در کافه کباب این شهر تناول نمایند از منوی صبحانه انگلیسی آن، خوراک قارچ، لوبیا و نان تست را انتخاب می‌کنند. برخی نیز ترجیح می‌دهند املت سبزیجات ویژه این کافه را میل کنند.

دستان شما و همراهانتان در انتخاب خوراک مد نظرتان برای وعده صبحانه سنتی رشت کاملاً باز است. بسیاری از مسافران و گردشگران به قصد چشیدن طعم و عطر پنیر برشته به این کافه سر می‌زنند که خود مواردی از قبیل پنیر سیاه مزگی بی‌نمک، کره و تخم مرغ را در بر می‌گیرد.

شما می‌توانید پس از مراجعه به این رستوران و تماشای زیبایی‌ها و جذابیت‌هایش به تراس سر زده و در آرامش این فضا وعده صبحانه مد نظر خود یعنی سوسیس تخم مرغ را میل کنید و یا سفارش سینی صبحانه ایرانی را به کارکنان این مجموعه ارائه دهید.

در این صورت و با صرف کوتاه‌ترین زمان ممکن یک سینی سنتی ویژه شامل پنیر، گردو، مربا، خامه، عسل، نیمرو، خیار و گوجه در اختیارتان قرار خواهد گرفت. یکی از دلایلی که سبب شده بسیاری از افراد برای صرف وعده صبحانه سنتی رشت به این رستوران سر بزنند طعم و عطر ویژه شاپوری آن است که خود مواردی از قبیل املت، لوبیا و پنیر سیاه مزگی را در بر می‌گیرد.

با این حال اگر تمایل دارید یکی از به یاد ماندنی‌ترین غذاهای این رستوران را در وعده صبحانه تناول کنید بهتر است لوبیا کباب آن را انتخاب کنید. بسیاری از مسافرانی که عطر ویژه این خوراک را در این کافه تجربه کرده‌اند ترجیح می‌دهند برای دفعات بعدی و مسافرت‌های دیگرشان نیز این خوراک را در این کافه میل نمایند. غذایی که با دقت و وسواس بالایی تهیه شده و یکی از بهترین غذاهای محلی است که در این کافه در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

یکی دیگر از غذاهای بسیار محبوب که در این کافه سرو می‌گردد املت گوجه فرنگی است. به طور حتم تمامی افراد با املت گوجه فرنگی آشنا بوده و روش پخت آن را می‌دانند. با این حال ممکن است تمامی افراد نتوانند این غذا را با کیفیت املت گوجه فرنگی رستوران کافه کباب تهیه کنند.

منو صبحانه کافه کباب در یک نگاه

  1. صبحانه انگلیسی(هات داگ،گوشت، نیمرو، بیکن گوساله،قارچ، لوبیا، نان تست)
  2. املت سبزیجات ویژه(قارچ، فلفل دلمه ای، پیازچه، گوجه فرنگی،اسفناج،جعفری،پنیرگودا، تخم مرغ)
  3. پنیر برشته(پنیر سیاه مزگی بی نمک، کره، تخم مرغ)
  4. سوسیس تخم مرغ
  5. سینی صبحانه ایرانی(پنیر،گردو، مربا، خامه، عسل، نیمرو، خیار گوجه)
  6. شاپوری(املت، لوبیا،پنیرسیامزگی) 7.لوبیا کباب 8.املت گوجه فرنگی

آدرس کافه کباب
آدرس: رشت – گلسار – ابتدای بلوار توحید ، نبش فرعی 101 ، رستوران وکافی شاپ “کافه کباب”
شماره تماس رزرو کافه
شماره تماس رزرو رستوران: 01332121578
شماره تماس رزرو کافه: 01332121573

کافه شاباجی

کافه شاباجی یکی دیگر از بهترین کافه‌های رشت است که می‌توانید برای صرف بهترین صبحانه سنتی رشت به آن سر بزنید. این رستوران در قلب بازار بزرگ رشت و در راسته ماهی فروشان واقع شده است. پس تا زمانی که به آن دسترسی پیدا کنید شور و هیجان بسیار زیادی را مشاهده خواهید کرد.

برای دسترسی به این کافه باید در ابتدا به میدان شهرداری رشت بروید که در خیابان امام خمینی واقع شده است. پس از آن به راحتی به بازار بزرگ وارد خواهید شد و از مسیر راسته ماهی فروشان به این کافه دسترسی خواهید داشت. این کافه و رستوران صبحانه‌های لذیذ و متنوعی را برای مشتریان فراهم کرده است. به همین دلیل جاذبه‌های فراوانی برای گردشگران دارد.

از خوشمزه‌ترین و مهم‌ترین غذاهای این رستوران در وعده صبحانه می‌توان به املت و سوسیس تخم مرغ اشاره کرد. علاوه بر این غذاها در این غذاخوری، در وعده صبحانه، خوراک‌های دیگری نیز سرو می‌شود که از مهمترین آن‌ها می‌توان به نیمرو شوید و کنجد اشاره کرد و یا تن ماهی و تخم مرغ را نام برد.

بسیاری از گردشگران به قصد میل کردن لوبیا و املت لوبیا به این رستوران سر می‌زنند و یا تمایل دارند طعم و عطر ویژه کره و مربا و عدسی این رستوران را امتحان کنند. تمامی غذاهای سرو شده در این مجموعه از کیفیت بالایی برخوردار شده و در کنار آن، قیمت مقرون به صرفه و مناسبی هم دارند. پس می‌توانند خاطرات خوش و لذت بخشی را در ذهنتان رقم بزنند.

علاوه بر صبحانه این مجموعه چای‌هایی خوش عطر را نیز در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد و از یک فضای دنج، سنتی و نوستالژیک برخوردار شده است. این رستوران دارای چندین طاقچه چوبی است که به زیبایی فضا اضافه کرده‌اند.

کاشی‌های رنگارنگ و سماورهای قدیمی بخش دیگری از این زیبایی‌ها و جاذبه‌های نوستالژیک هستند. به همین دلیل با مراجعه به آن فضایی بسیار دلنشین و آرام بخش را مشاهده و تجربه خواهید کرد.

کافه چایخونه

اگر تمایل به صرف بهترین صبحانه سنتی رشت دارید بهتر است سری هم به کافه چایخونه این شهر بزنید. کافه‌ای که می‌تواند لذت بالای چشیدن عطر و طعم غذاهای مختلف در وعده صبحانه را به شما و همراهانتان هدیه دهد. یکی از مهمترین ویژگی‌های این رستوران فضای جذاب و صمیمانه آن است که کمک می‌کند تا آرامش خاطر زیادی به دست آورید و در کنار این آرامش و لذت فراوان، غذای مد نظر خود را نیز میل کنید.

این کافه در رشت و خیابان گلسار واقع شده است و برای دسترسی به آن باید به بلوار دیلمان بروید. در کوچه یاس در پارکینگ بیمارستان گلسار کافه چایخونه را پیدا خواهید کرد. حالا می‌توانید به آن وارد شده و از میان تنوعی از خوراک‌ها وعده صبحانه سنتی مدنظر خود را سفارش دهید تا کارکنان دقیق و منظم این مجموعه در سریع‌ترین و کوتاه ترین زمان ممکن غذای مد نظر را حاضر کرده و با احترام به شما تقدیم کنند.

غذاهای این غذاخوری علاوه بر تنوع بالا از کیفیت قابل توجهی هم برخوردار شده‌اند. پس رضایت خاطر شما و همراهانتان را جلب خواهند نمود و به شما کمک می‌کنند تا برای دفعات بعدی نیز برای صرف بهترین صبحانه سنتی رشت به این مجموعه سر بزنید.

حواستان باشد که این رستوران وعده صبحانه خود را از ساعت ۷:۳۰ در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. پس ساعت حضور و مراجعه خود به این کافه را تنظیم کنید تا با مشکل و دشواری روبرو نشده و با خیالی آسوده به سفر و گردش خود ادامه دهید.

کافه چله خونه

کافه چله خونه یکی دیگر از بهترین رستوران‌ها برای صرف وعده صبحانه سنتی رشت است. این کافه در استان گیلان و در خیابان دکتر حشمت واقع شده است و شما می‌توانید آن را روبروی مسجد چله خونه پیدا کنید. این رستوران همه روزه از ساعت ۷:۳۰ تا ۲۱:۳۰ باز بوده و برای صرف وعده صبحانه سنتی رشت باید از حدود ساعت ۷:۳۰ به آن مراجعه کنید.

با ورود به این کافه یک فضای دنج، کوچک و صمیمی را مشاهده خواهید کرد که در یک محله قدیمی و نزدیکی‌های شهرداری رشت واقع شده است. یکی از دلایلی که باعث شده بسیاری از گردشگران برای صرف وعده صبحانه سنتی رشت به این کافه مراجعه کنند خوش عطر و طعم بودن غذاهای آن است که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به سوسیس تخم مرغ اشاره کرد و یا املت‌های ویژه این مجموعه را نام برد.

از سوی دیگر فضا و چیدمان داخلی این مجموعه نیز جالب توجه است. در واقع دکوراسیون کافه چله خونه رشت با استفاده از لوازم قدیمی طراحی شده که حال و هوای نوستالژیکی را به شما ارائه خواهند داد و با مشاهده آن‌ها به سال‌های دور سفر خواهید کرد. با صرف وعده صبحانه سنتی رشت در کافه چله خونه حس و حال خانه‌های قدیمی را تجربه خواهید کرد.

کد خبر: ۲۵۳٬۰۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha