۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۵
جشنواره ملی راویان همدلی، بازتاب خدمات گروه های جهادی و مردمی آغاز شد
به همت بنیاد احسان؛

جشنواره ملی راویان همدلی، بازتاب خدمات گروه های جهادی و مردمی آغاز شد

جشنواره راویان همدلی به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و با هدف بازتاب خدمات گروه‌ های جهادی و مردمی آغاز به کار کرد.

به گزارش بازار؛ به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) دومین جشنواره ملی راویان همدلی با هدف بازتاب خدمات گروه‌ های جهادی و مردمی و با حضور جمعی از فعالان رسانه ‌ای حوزه خدمت و جهاد آغاز به کار کرد.

علی بابایی مدیر روابط عمومی بنیاد احسان در افتتاحیه این مراسم بیان داشت: جشنواره راویان همدلی سال گذشته با استقبال گروه ‌های مردمی و جهادی و فعالان اجتماعی قرار گرفت؛ به طوری که در اختتامیه جشنواره ۲ هزار ۱۰۰ اثر از جمله مستند، کلیپ، فیلم کوتاه، نماهنگ و... داوری شد و از افراد برگزیده تقدیر به عمل آمد.

بابایی افزود: علاقه مندان برای حضور در جشنواره امسال می‌ توانند در عرصه‌ های فیلم‌ کوتاه، مستند، نماهنگ، کتاب و داستان کوتاه، پوستر و عکس آثار خود را از ۱۵ آبان از طریق سایت ehsan.ir به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

در این مراسم که با حضور فعالان رسانه ‌ای و جهادی از جمله میثم نعمتی، ودود حیدری، هادی قاسمی، حامد عسکری، محمدرضا امامقلی و صادق مفرد برگزار شد، از پوستر و نشان جشنواره نیز رونمایی به عمل آمد.

اختتامیه جشنواره راویان همدلی در اسفند ماه سال جاری برگزار می ‌شود و پس از داوری آثار، افراد برگزیده جوایز خود را دریافت خواهند کرد.

کد خبر: ۲۵۲٬۹۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha