۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵
تدوین شیوه‌نامه جدید اعزام و پذیرش هیات‌های تجاری
دبیر کارگروه ارزیابی و نظارت بر رویدادهای تجاری اعلام کرد

تدوین شیوه‌نامه جدید اعزام و پذیرش هیات‌های تجاری

معصومی، دبیر کارگروه ارزیابی و نظارت بر رویدادهای تجاری گفت: شیوه‌نامه جدید اعزام و پذیرش هیات‌های تجاری در سال جاری تدوین شده و شرکت‌های علاقمند به اعزام و پذیرش هیات‌های تجاری می‌توانند بر اساس فرآیندهای پیش‌بینی شده در شیوه‌نامه مذکور اقدام کنند.

به گزارش بازار به نقل از سازمان توسعه تجارت ایران، ایرج معصومی در خصوص تغییر فرآیند اعزام و پذیرش هیات‌های تجاری اظهار داشت: با توجه به جایگاه مهم اعزام و پذیرش هیات‌های تجاری، بازاریابی، سرمایه‌گذاری و آموزشی در توسعه مبادلات خارجی کشور، سازمان توسعه تجارت ایران در راستای اجرای بخشی از وظایف سازمانی خود، ضمن تدوین خط‌مشی‌های جدید در راستای رشد دیپلماسی بازرگانی، روابط بین‌الملل و بازاریابی بین‌الملل از طریق هیات‌های تجاری، نظارت و تقویت سطح کیفی برنامه‌های هیات‌های تجاری را یکی از اقدامات مهم در سال جاری قرار داده است.

وی افزود: براساس ساز و کارهای جدید و پیش‌بینی شده، اعزام هیات‌های تجاری توسط شرکت‌های واجد شرایط، مطابق با برنامه‌های پیش‌بینی سازمان توسعه تجارت خواهد بود. لذا متقاضیان واجد شرایط می‌توانند در صورت تمایل به اجرای هیات پیش‌بینی شده سازمان که عناوین آن از طریق وب سایت سازمان در بازه‌های زمانی مختلف اعلام می‌شود، با هماهنگی دفتر تخصصی ذی‌ربط نسبت به ارائه طرح توجیهی خود به دبیرخانه برنامه‌ریزی و نظارت بر رویدادهای تجاری اقدام کنند.

دبیر کارگروه برنامه‌ریزی و نظارت بر رویدادهای تجاری همچنین به پذیرفته نشدن درخواست‌های خارج از برنامه‌های سایت از سوی دبیرخانه کارگروه اشاره و تاکید کرد: صرفاً طرح توجیهی متقاضیانی که بر اساس برنامه درج شده در سایت سازمان اقدام کرده باشند در کارگروه مربوطه بررسی خواهد شد.

معصومی در پایان خاطرنشان کرد: شیوه‌نامه جدید فرآیند اعزام و پذیرش هیات‌های تجاری به امضای معاون وزیر و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران  رسیده و به استان‌های سراسر کشور در حال ابلاغ است.

کد خبر: ۲۵٬۲۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha